Halvdag o ledig helg

Hej! Idag har jag jobbat halv dag, från 9-13, skönt. Dagis hade stängt idag och Tomas åkte o jobbade kl 13,
så vi delade på att vara hemma med wilmer. Han lämnades till mig på jobbet och så åkte vi till Mcd.


... nöjd kille :)

Efter Mcd åkte vi till skoman för att kolla på nya crocs till han, de är så utslitna och hälen sticker utanför.
Så vi hittade dessa som det finns gott om plats i så han även kan ha dem nästa sommar:


... lika som pappas :)

Efter skoman blev det en liten sväng på stan. Han behövde lite nya kläder så vi gick in på H&M:


... denna valde han själv                                                    ... denna valde jag... jobbigt att prova :P


... billiga (29:- ord pris) enfärgade                                      ... billiga (99:- ord pris) perfekt på dagis

Jag känner att H&M har blivit så mycket billigare på kläder... perfekt för plånboken...

Sista stoppet blev Lekplaneten...


... min legotokiga kille... vi har byggt denna tillsammans :)

Härligt väder är det ute oxå... jag ska börja med maten om en stund, Filippa har önskat kött o bollar,
så deras önskan min lag... idag!

Just det... jag kom ju inte hem tomhänt från stan, en sjal fick jag med mig hem :)



Kapp-Ahl

Ha en trevlig fredag... o lördag... o söndag...




1 Jeanette:

skriven

Precis dom byxorna har vi köpt till Wille också. Tyckte också att de var perfekt på dagis. Ha en bra helg.

2 tessan:

skriven

Ja, de är perfekta med stärkta knän :) byxor är nåt man märker hur de sliter på... o bra pris på dem.

Ha en superskön helg ni oxå! Tomas jobbar em hela helgen, men vi roar oss ändå :)

Kommentera här: