Nedräkning

Nu är det nedräkning på semestern. Ska bli skönt att komma i rutiner igen, för oss vuxna och för barnen.
Ställa väckarklockan känns inte kul, men som sagt, rutiner....
Tomas börjar jobba i morgon, nu ska det ju bli kanonväder igen och då åker vi ut med båten när Tomas
kommer hem, han startar att jobba förmiddag.

Imorse vaknade jag strax efter åtta, då det borrades och bilades i hela huset, så jag gick upp då.
Vi var på cykeltur sedan med wilmer och vi åkte till kusinerna och hälsade på.

Vi hade tid på BVC för wilmer kl 15, så det var bara att vänta in den tiden. Han ville inte, då han visste
att han skulle få sin sista spruta på BVC, det var det sista besöket på BVC, nästa år blir det ju skolsköterskan
på den skola han ska gå på.
Han är 113cm lång och väger 21kg, han gjorde synundersökning och vaccinationen gick bra.

När vi var klara på BVC hämtade Tomas o gänget upp wilmer och mig med båten i soc.parken och så drog
vi ut med båten till klippor och grillade hamburgare och korv. Vi mötte upp Stefan m fam där.
Det var kanonväder.

Och nu är jag hemkommen från en lång cykeltur med syrran. Det är så skönt att cykla. Igår blev det p.w och
idag cykling, imorrn får det bli p.w igen...
Så nog har jag rört mig idag...







Nu väntar ytterligare avsnitt av SATC, ur boxen jag beställde hem... så bra....

See you!

Kommentera här: