IGEN

Ledig dag igen :) för att jag jobbade i lördags. Har fått iväg Wilmer till skolan, Tomas sover och jag
har planer på att springa spåret när han vaknar, vi pratade om det igår, men det är ruggigt väder ute..
jag får springa mig varm. Nån sorts träning blir det iaf, annars får vi ta gymet. Känner att jag vill sola lite oxå,
känner mig så blek. Just nu sitter jag vid tv:n o tänkte ta nåt att äta, sen skulle det behövas städas undan lite,
men jag ska inte stressa... har ju hela dagen på mig! Känner mig inte på topp, känner av en ömhet i magen,
det började lite igår, bara det inte blir värre...

Jag shoppade lite rosa igår, lite vårig blandning...


* ljuslyktor som ska hänga i taket över divangruppen på balkongen (Ikea)
* stor rosa glaslykta (Indiska)
* blommiga dricksglas, tänk vad god rabarbersaften blir att dricka i dem (Ikea)

Kommentera här: