Ny

Här är barnens nya kusin ❤
Lilla tjejen med present från oss, en riktigt liten goding !

Bästis

Bästis är här o vi har ätit gott o nu sitter vi o pratar o har lördagsmys 😄 hoppas ni har en fin kväll
Love you ❤

Myströja

När det är så här ruggigt ute så hoppar jag i min underbara stickade mysiga tröja, känns som jag
kommer bona in mej i den ganska mycket. Har varit frusen hela dagen och fryser än.
Idag har vi haft prov i Anatomin, det var om urinvägarna och njurarna. Dagens lektion har bestått
av det endokrina systemet, läran om hormoner, som styrs från hypofysen, så det har blivit mycket
lära om sköldkörteln och diabetes, det kommer på nästa prov :P
Efter skolan var jag till ÖB och gick o skrotade lite. Men nu har jag tagit helg från plugget och säger
hej till jobb i morrn :)
 
Trevlig helg ♥
 
 
 
Tänkte jag skulle ladda upp en bild på tröjan, men datorn vill inte.... Det har varit något virus i min
dator och när jag fick hjälp med den så är alla foton borta, men jag har ju massor kvar på mobilen
och sen så har jag ju lagt ut de bästa i bloggen, men det känns surt ändå, hade ju tagit många med
min kamera, men jag får kolla tillbaka i bloggen.... Jag får kolla vad det kan vara när jag inte kan
ladda upp foton här, gick ju igår :(
Det ska bara funka!
 
Aja, Trevlig helg igen....
 

Fika

Igår bjöd jag mamma, pappa, syrran o barnen (o Ellie) på fika här. Det var mysigt att träffas alla
(utom Theo som valde kompisar o fotboll, men ok det var hans favvolag Liverpool som skulle spela,
så det är ok).
Fikade gott och satt o pratade ett par timmar.
 
Fick de här fina blommorna av mamma
Välkomna igen, närsom :)
 
 

Kuddar

Köpte några nya kuddar o la på sängen, blev lixom lite mer ombonat :)
Från Rusta

Lunch

Idag har jag lunchat med mina fina ❤

Konstnären

Ikväll så målar Wilmer :) blir fina verk 👍

Film mys

Nu blir det lördagsmiddagsfilm 🎬

Härligt höstväder

.... har det varit idag. Wilmer är hos mej och vi chillar just nu. I morrn blir det till att jobba för min del,
men 5 timmar känns faktiskt ok när man inte är på jobbet i veckorna :) o när man kan välja själv!
 
Trevlig helg :)
 
Dagens citat: Kom ihåg, väldigt lite krävs för att leva ett lyckligt liv.
 

Mysiga

Dessa fina vantar fick jag med mej hem från Tallinn, kommer användas väl :) köpta på marknaden.
 
 

Självstudiedag

Idag har det stått självstudier på schemat. Mycket att lära :)
Gokväll !

En dag i Tallinn

   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vilken mysig stad Tallinn är :) Så mycket fina gamla hus och mysiga restauranger på gammalt vis.
Vi strosade runt i solsken och grader över 20-strecket. Vi gick till marknaden där de sålde stickat
så jag fick med mej både raggsockor och vantar hem :)
Vi åt den godaste lunchen, en gulachsoppa som var jättegod som de serverade i urgröpta bröd. Det
låg uteserveringar överallt så vi slog oss ner mitt i stroset och tog en drink. Härligt! Båten var fin och
vi åt god mat, i grillhouse beställde vi in så vi fick själva grilla köttet på lavastenar, det var riktigt gott
och då fick man köttet som man ville ha, perfekt!
Vi minglade runt bland underhållningen och såg bla en Robbie Williams show, discot och pubunderhållning.
Skepp ohoj :)

Tallinn

Haft en mysig helg i Tallinn 👍

Kväll hos mej

Hoppas ni har en fin kväll, snart sängdax för mej, Gokväll :)

God morgon

Snart plugg o läxförhör, wish me luck 😜

8 september

Lovely, Lovely weather :)

8 september och folk ligger på badstranden, härligt! Själv går jag i shorts och klockan är halv sex och det är fortfarande strålande sol, härliga september.

Lite plugg på balkongen såhär på söndagen :)

Härlig september

Vilken härlig september vi har, härligt väder varje dag och vakna en lördagmorgon med sånt här väder
så var jag tvungen att gå på en pw, härligt, strax dusch!
 
Trevlig helg :)
 
 

En dag i klassen

... kan se ut såhär, när vi har medicinsk dokumentation och övar tangentbordet och journalskrivning !
 
... jag i rosa tröja
 

Götheborg

I fredags seglade Ostindiefararen Götheborg in i hamnen. Det har varit en folkfest hela helgen och ikväll
seglar den iväg igen. Igår kväll var vi ner i öltältet vid hamnen och idag var vi ner och kollade in skeppet,
så mäktigt!
Wilmer gick ombord med Bästis familj och jag tog lite fina foton. Kanonväder idag :)