Glad Valborg

(null)

(null)

En dag med rensning o pyssel. Blev ingen Valborgseld vid någon brasa, blev brasan inne hemma istället, inte illa det heller ❤️
Nu vidare mot maj månad då det händer mycket spännande o jag ska bli farmor, det största ❤️

Tack mina barn

För den fina fina födelsedagspresenten ❤️

(null)

(null)

Mamma, från Sofia wistams kollektion. 
Jag och mina 3 barn ❤️

Utbildning

Utbildning igen i dagarna två. Denna gång på Färsna gård via jobbet, MI-utbildning. Fina dagar i mysig omgivning.

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)


Konferensdagar

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sekreterarforum i dagarna två på Hotell Birger Jarl, värdefulla dagar. Vi var 4 sekreterare från Tiohundra. 

Körkort

GRATTIS Wilmer till ditt körkort du grejade idag, grymt jobbat. Hållit det hemligt (jag, hans pappa, Filippa o Emma visste). 
På min födelsedag skrev han upp och idag körde han upp, en vecka efter hans 18 års dag ❤️

(null)

(null)

Jag var säker så lade detta på sätet i bilen han hämtade efter uppkörningen. 
🚙

Babyshower

Underbar dag med Babyshower för Lisa o Theo ❤️
Fantastisk dag med fantastiskt väder, fantastiskt gäng, fantastiska bakverk, wow ❤️
(null)
(null)

(null)

(null)
(null) (null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)
(null)
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Firande Wilmer 18 år

Tjuvstartade firandet två dagar innan hans födelsedag. Vi hade bjudning och vi bjöd på burgare och tårta. En solig o fin dag ☀️ 

(null)
(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
(null)

My birthday

(null)

(null)

(null)

I år var jag ledig på min dag, skulle egentligen åkt in med Wilmer till Sthlm men han och Emma åkte själva o hade mysdag !
Jag var hemma istället … o städade 😀
Vi ska sälja huset/gården här så bråda dagar till fotografering som var på fredagen samma vecka, mamma o pappa kom med lunch och hjälpte mig städa jättemycket. Guld värt, bästa presenten 🥰
Gissa om jag var trött på kvällen! 

Dagens grattis

(null) 
(null)

(null)

Wilmer 18 år idag ❤️
Alltid vid din sida, älskar dig ❣️