Midsommar 2021

(null)
(null)
(null)

(null)
(null)
(null)
(null)

Midsommarafton❤️
(null)
(null)
(null)
(null)

(null)
(null)
(null)


Midsommardagen ❤️
(null)
(null)                                 
(null)                                 
(null)
(null)

(null)

(null)
Plåster på såren, de som kommer sist får äran att hålla i nästa års 5-kamp. Jag o vännen T ! 
Bring it on ! 

Hemfärd idag med stopp på Nusnäs där vi köpte dessa!
(null)

Denna Midsommar hade allt. 
Goa vänner. Många skratt. Sol. Värme. Bad. Musikquiz. God mat. Dricka. Cykeltur. Blommor i håret. Midsommarlunch. Grill. Drinkar. Gubbröra. Dalahästar. Presenter. Femkamp. Aktivitet. Regn. Kärlek. Vila. Gemenskap.Alla bjuder på sig själva❤️
Tack Orsa för Midsommar 2021 ❤️ See You !



Grillmys

… hos Theo o Lisa ❤️

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

(null)

Tack för en supermysig kväll i juni ❤️

Grill

Igår blev det en liten bjudning då Wilmer har slutat nian. Vi grillade burgare, Wilmer gjorde smashburgers och precis när vi skulle lägga på burgarna började det ösregna, men det gick bra och vi åt inne, vi var förberedda på regnet.
Det var en helmysig dag/kväll o senare gick vi ut och satte oss ute på altanen. 
(null)

(null)
(null)
(null)

(null)

Fick så fina blommor !
(null)

(null)
(null)

Tack alla ❤️

Nu gonatt !
(null)

Vinst

Yes, vann en vinst i Flygfyrens alla tävlingar på FB. ! 
En jättefin låda från Marabou/ Tuc/ Stimorol med två Marabou badlakan och en JBL högtalare. 
För ett par veckor sedan vann jag även i Edblads tävling på FB. 
(null)

Detta vann jag från Edblads, ängeln till Kati o halsbandet till mig.
(null)

Skolavslutning

Idag slutar han nian, min minsting och nu är perioden i grundskolan över, nu väntar gymnasiet med 3 årig bygglinje. 
I sommar ska han jobba några veckor på Beijer, mitt gamla jobb. Perfekt för en som ska gå bygglinjen. 
Idag bjöd jag han på frulle, det han gillar mest scones o färskpressad apelsinjuice o lite melon. 
I morgon firar vi lite mer att han slutat nian. 
De fick ju ingen avslutningsmiddag i skolan så vi grillar det han gillar mest burgare ❤️… o så blir det såklart klassisk jordgubbstårta! 

(null)
(null)

Vilket underbart väder ☀️

Mammatid

Idag fick jag o min mamma lite egentid ❤️
Hon bjöd på lunch och fika. Vi strosade på stan och vi fick se lite studenter här o var då det var utspring idag. 
Nu är sommarn här ! 
(null)
(null)
Salt & Sea

Bästisdygn

Jag har semester denna vecka o njuter för fullt ! 
I måndags kom bästis o vi drog till vagnen o sov där. Vädret såg lovande ut först, vi var ner till vattnet o solade lite, sen kom moln o sen kom regn. Bara gilla läget! 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Röd vs Blå 
(null)

Vi hade mysigt iallafall och tog oss en prommis mot kvällningen när det var uppehåll. Dagen efter plockade vi ihop o åkte ner på stan där vi mötte upp Filippa en stund. 

Mysig AW

Idag efter jobbet var vi på AW hemma hos vår kollega. Säger bara välbehövligt ❤️ ... o vilket väder. 
Nu har jag semme 1 vecka, underbart ❤️

(null)
(null)

(null)