Carpe Diem

(null)

Carpe diem quam minimum credula postero

Tuff dag

Igår gjorde jag en ledsam sak. Kati min vän har bröstcancer och börjat med cellgifter. Hon ville ha sina närmsta vänner hos sig för att raka av sitt hår. Vi hade Prosecco party. 
När det var dags så var det jag som klippte hennes hår. Det var en fin stund i stunden ❤️
Hennes barndomsvän N rakade sedan.
Ledsamt men hon var förberedd. Känslorna var överallt för alla ❤️
Skönt när det blev klart o stämningen lättade åter bland oss alla ❣️
Vi sov hos henne o hade ett mysigt dygn ❤️
(null)


❤️

(null)

- Alla hjärtans dag. Mina hjärtan ❤️❤️❤️

Visir

(null)

Nu jobbar vi med visir på jobbet. Jobbar 2 dagar hemma nu så slipper det då. Tänker på dem på sjukhusen som får arbeta med gasmaskerna då är inte visir så farligt.. men svårt att dricka te .. 

Theodore o Lisa

10 år idag ❤️
Grattis till 10 år tillsammans idag 1 februari ❣️
Mina fina ❤️❤️
(null)

(Bild från Lisas story)