Ålandstrip

I lördags åkte vi en tur till Åland med klassisk buffé, dansband o Linda Bengtzing 😀🎉💃🏻

Hej söndag

Sovit gott o vi vaknade 7.30 o sparkade igång dagen, vi gav oss ut o gick mot frukost, lyxigt att äta frulle ute 😀 Vi gick till mysiga Gretas på Haymarket som såklart ligger på Hötorget 😀👌

❤️

På alla hjärtans dag åt min älskling o jag på restaurang och var på bio ❤️ och som i romantiska filmer fick jag ett litet paket på restaurangen 💖

Creperiet

I måndags var jag med två jobbkompisar o åt lunch på Creperiet här i stan, nyöppnat sedan december. Jag valde en galette med skinka, ost o annat gott. Den var god o mättande. Ett mysigt ställe att äta på 👌😀

Good job

Idag fick vi sekreterare en bukett tulpaner från Fröken knopp för duktigt skrivande när vi hade konsolidering till Stockholmsservern, allt skulle vara skrivet 😀👏

Gomorron

Äntligen lördag igen 😀 Ha en fin helg ❤️

Check ✅

Övervåningen klar o godkänd besiktigad 😍 

Invigning i closeten 👌😀

Love it ❤️