Sim

Jag har skaffat simkort som friskvård från jobbet. I torsdags var premiär för mig i nya badhuset o då följde Wilmer med o några från jobbet. I söndags var jag där igen, då med syrran o Wilmer + kompis. Idag efter jobbet åkte jag dit o simmade, blev 1000 meter, bättre än inget.. sen satt jag i relaxen o badstun.
Det nya badhuset är jättefint o ljust med fin utsikt över stan, mycket fönster, bra bassänger med variation o fin simbassäng. 
Har skön träningsvärk, nu sova gott på den 😀



Skansens höstmarknad

Idag åkte vi till Skansens höstmarknad!
Helt underbar dag o nu är vi trötta i benen och sitter i bussen på väg hem 😀










Lunchdejt

Idag var jag med mina stora barn och åt lunch. Inatt sov alla barn hos oss samtidigt, var längesedan. Det var mysigt att ha dem alla här. 
Efter lunchen gick de vidare tillsammans på stan. Syskontid ❤️


❤️ Love you ❤️

Farmor

Idag var syrran o jag och hälsade på våran farmor som bor på Ängsgården, vi satt ute o fikade i solen, så skönt. Hon blev glad att vi kom. 


Ny affär

Igår var det premiäröppning för Jula i vår stad 😀 jag kom dit 17.30 och en halvtimme senare när det var klippa band så var det smockfullt med folk, vi kom in i första insläppet, jag var nog en av de yngsta där igår 😀
Fin butik, tummen upp !



Bygget

Lite hjälper jag till 😀


Badrum

Wilmers gamla rum blir badrum 😄

I det befintliga badrummet kommer trappan till övervåningen gå ...

Regn o bio

God morgon måndag 😀
Igår regnade det non-stop hela dagen. 
Åt middag med Filippa, vi tillagade kött och på kvällen gick hon, jag o syrran på bio, filmen 'så ock på jorden', efterföljarn till 'så som i himmelen'. 
Den var bra och sevärd 😄
Nu strax mot jobb, sen kommer två av mina älsklingar idag, Wilmer som är hos oss den här veckan o Micke som har varit i Dublin ❤️


Gummirocken

Trevlig kväll har det varit som började med mat hos syster, cykel till Anette och vidare till Gummirocken ! 
Många bra band, mycket folk o trevliga vänner. Åkte taxi hem och nu sova😀





Loppis

Idag åkte jag på loppis till Östanå färjeläge med syrran o Theodore. De har öppet varje helg o mycket fina saker. Dagens fynd blev ett engelskt fat 😊


Efter köpte vi oss lite lunch och satt vid vattnet...



Hemma nu men ska möta upp gänget snart igen för lite mat hemma hos syster, sen roligheter 😄

OPI

Suzi Shops & Island Hops heter färgen på mitt nagellack !!!


Tjejmiddag

Blev det med Filippa och Julia idag... o den här charmknutten såklart 😄

Wilton

Höstmys


Regnat hela dagen... skönt att komma hem o tända ljus, laga mat o ta ett glas vitt 😊

Höst

Nu är september o hösten här, vad passar då bättre... jo besök hos frissan o klippa bort sommartoppar o i med lite färg... 
Välkommen höst 😊