Dagens Grattis

(null)
(null)

Lisa 24 år idag 💖
Var o grattade i söndags. Hoppas din dag idag varit fin !

Dagfest

I lördags hade jag mina närmsta från jobbet hos mig. Vi startar alltid klockan 14 😀

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
T A C K ❤️
Det är så roligt att träffas utanför jobbet och det blev många timmar 😀

Gipsad

(null)
Wilmer snart 1 vecka i gips. Idag var vi på återbesök men gipset kvar 2 veckor till. Ramlade med cykeln förra veckan. Tur han har lov så han får vila den❤️

Uppvaktning

(null)

(null)

(null)
(null)
(null)

Nu är de hemma o vi överraskade med detta ❤️

Dop

Idag döptes Ebba Maj ❣️ I Frötuna kyrka ☀️
50 år exakt efter guldjubilarerna, samma kyrka ❣️
 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

En fin o solig dag ☀️

Guldbröllop

Idag firar dessa finingar 50 år som gifta ❤️

(null)
(null)
(null)
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Uppvaktning

I lördags var vi o grattade Filippa. Hon jobbade till 18 o vi skulle gå o äta på Pinchos.... trodde hon ja.. vi körde överraskning hemma hos henne 🎉

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Myskväll ❣️

Feeling

Kunde inte hålla mig ❣️

(null)
(null)
(null)

Hade lovat mig själv att inte köpa nån julpryl i år.... men ❣️