Glasspremiär i solen

(null)

Idag blev det ny glass sort, nya Twister! 
Idag var riktigt vårvarmt !
Härliga tider !

Tjejträff

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Så mysig tjejhelg, bubbel i massor, underbar lunch, gomiddag, sleepover, powerwalk, glädje o många skratt ❤️

Hipp Hurra

(null)

Älskade mamma fyller 70 år idag!
Tack för en trevlig o underbar dag  ❤️
Älskar dig ❣️

Lyssnar på just nu

(null)

Kul att lyssna på böcker som utspelar sig lokalt i trakterna o i min stad. 

Påfyllt

... med järn i min kropp. Idag fick jag järndropp på vårdcentralen. Tycker fötterna fick lite mer färg nu, tar väl nån/några dagar tills jag får tillbaka lite färg ! 
Hoppas nu jag får lite mer ork o får behålla mitt järn o mina reserver nu.
 

(null)


Time flies

(null)

Sminkad o lockar 2017 ❤️
Filippa fixade mig, saknar att bli fixad för fest.
Dags för frissan på tisdag, äntligen ! 

Finväder

Vilket väder vi har, vår ❤️
(null)

En lördag i sol !