Tjejkväll

Såå länge sedan o nu två helger i rad med olika tjejer. Idag var det jag, Pia o Magdalena ❤️ så trevligt o många timmars prat ❣️ 
Näst ut är Bästis ❤️
(null)

(null)
(null)

Före efter

(null)
Före

(null)
Efter

Ut med det gamla ...
(null)

Igår köpte jag ny spegel till hallen. Hade en citattavla där som jag tröttnat på, är så trött på saker/lullull. Bort med tavlan, dit med spegeln. 
Nån som vill ha en tavla? 
Skruvade ner allt från den högra väggen (utom skohornet) och genast blev det mer cleant. Nu rensa rensa ! 

Grattis till en vän

Idag överraskade jag min vän K som fyller år❤️ jag visste att hon skulle till frissan (vi har samma frissa) och jag gick dit med en bakelse, en kopp till kaffet o en liten kökshandduk/servett med budskap. 
Hon blev glad och överraskad när frissan kom med bakelse till kaffet i muggen hon fick från mig. Älskar att överraska ❤️
(null)

Härlig helg

Då vi inte rest bort något på semestern tog vi en mini weekend på Hotell o spa Havsbaden i Grisslehamn med vårt midsommargäng 💙
Det var välbehövligt! Vi åkte först färjan innan vi fick checka in på hotellet. En härlig morgontur med god mat, gott i glasen o härligt gäng!
Vi bodde i minisviter med bastu på rummen. Jättefint spa och på lördagen gick Micke o jag o käkade räkmackor i hamnen till lunch, en paus från spaandet . 

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

(null)
(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
(null)
(null)
(null)

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

(null)
(null)
💙 underbart är kort !