Isolering idag

(null)

(null)

(null)

Jag isolerar väggarna o Micke isolerar taket ! 
Sover i vagnen inatt. 
Stormen Malik på ingång ! 

3:e

(null)

Check på den 👌

4 januari

Idag var Micke o jag själva. Fick upp andra gaveln o långsidan påbörjad. Soligt väder idag men halt ..
Nya tag imorrn ! 

(null)
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

3 januari

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag måndag har wilmer varit med o jobbat, vi har kört på hela dagen, kul att han ville vara med. 
Theo o Lisa kom på en fika och vi fick hjälp med att resa ena gaveln. 
Nya tag imorrn ! 

Nu kör vi


(null)

(null)

Vad har ni gjort idag?
Vi har börjat förberett byggnationen av garaget ! 
Nu ledig vecka med lite snickra !
See You ! 

Nyårsafton 2021

(null)

(null)

(null)

Nyår var lugn. 
På dagen var vi o grattade Alex som fyllde 23 o kollade in hans nya lya i Enskede. En trevlig eftermiddag med lite smörgåstårta o bubbel! 
Planen var att äta plankstek men vi var inte så hungriga så vi gjorde bara gratinerad hummer o åt lite ost o kex. Sparade plankan tills idag. 
Vi spelade Bingolotto o jag fick bingo o vann en lott färgfemman som jag ska hämta ut. 
Vid 00 slaget kopplade vi upp oss digitalt och följde lasershowen i hamnen här och firade in att Norrtälje fyller 400 år detta år 🥳
Idag har jag städat undan julen, plockat ner granen, stjärnor o stakar. Skönt, välkommen nytt år !

(null)
(null)

(null)