Hej hopp!

Idag har jag jobbat och varit på fest. Nu hemma igen och sängen väntar och så väntar jag på Min Kärlek som ska komma hem snart :)
 
 
Hoppas ni haft en fin dag :) Ses ♥
 
 
 
 

Mitt påskägg


Påsken är slut men inte mitt påskägg som jag fick av Micke ❤ verkligen god choklad med bladguld !

23 april

Har sett den här sedan några dagar, väldigt tidigt för gullvivan känns det som, brukar vara mitten av maj....

Ikväll har vi varit o grattat Tyra som fyller 15 år idag :) Stort grattis igen :)


Måndag

En skön måndag, såhär annandag påsk :) Syrran kom hit på besök idag och vi drog på oss shortsen och så hjälpte hon mig med att lassa ved och stapla den :) Korvgrillning, hängmattegung och prommis i solen :)
 
 
Trevlig måndagskväll :)
 
 

Äggjakt

Wilmer har varit på äggjakt idag :)
 
 
Idag har varit en fin dag :) Härligt väder och barnen har varit hos oss på middag idag.
Skönt med en ledig dag i morgon oxå. 
Hoppas ni haft en trevlig påskhelg!
So long :)

Glad påsk

Vill önska alla en glad påsk ❤

Här blir det ingen slapparhelg, nu kör vi på :) 

Födelsedagshelg

Tack alla ♥ för en fin helg!.... och ett extra stort tack till min mamma som bakat tårtor och fixat med allt,
puss o kram ♥
 

Födelsedag

Bästa presenten på födelsedagen av barnen var att vakna upp med de här två ❤
Älskar er och Theodore som åkte hem igår :)

Nu frulle och det är så härligt väder ute, ska sätta mej på trappen o njuta av solen, en skön morgon och vaknade upp av skön fågelsång :)
Ha en fin dag ❤

Hejdå

Hejdå praktiken på Södra :( 5 veckor gick fort.... Men nu väntar ny utmaning på Norra i 5 veckor :) 
Till sommaren är jag tillbaka på Södra :) 
Jag gav mina två handledare ett godisfyllt ägg och så bjöd jag på choklad i fikarummet till alla andra :)

På återseende :)

Wilmer 9 år

Idag fyller den här goa, snälla killen 9 år :) 
Mamma älskar dej ❤

Wilmer är här

Nu är Wilmer här igen o idag grovdammsuger han nerhugget kakel, det går framåt, har hänt mycket o snart är det golvläggning :)

To be continued :)

Fortsätter

...med köket, nu är köksön på plats och idag fortsätter vi med köket, montera lådor o luckor! Vi har haft lite sovmorgon, så skönt :)


Ha en fin söndag  ❤

Renovering

Här renoveras det, ut med det gamla o snart in med det nya :) köket först ut, eller vi har ju iof gjort i ordning i sovrummet :)
Idag var vi till Ikea för att komplettera köksdelar o sen köpte vi golv o tegel till en tegelvägg! 
Wilmer bryter loss golv :)
Nu spacklas det väggar....

Gokväll, imorrn jobb för min del sen fortsätta med fix här hemma :)

Fika

.... mitt i stöket! Idag kom mamma, pappa, syrran o Filippa hit och fikade med oss. Trevlig fikastund hade vi :)
Nu ska jag sova, god natt !