Pingel

Hemma från Pingelhelg som vi började i Norrtälje - Täby Kyrkby - Viggbyholms stationscafé - Gamla stan.
Vi bodde i en svit på det mysiga, charmiga hotellet Sven Vintappare. Där fanns ett litet pentry och vi kunde äta på rummet, så vi dukade fint och åt gott med 3-rätters :)
Innan vi kom till hotellet var vi på Bishops arms och tog en drink. Senare på kvällen dansade vi på Golden Hits.
 
 
 

Theodore

Nu är sonen framme på sin GMU. 
 
 
Lycka till med din GMU, du är bäst ♥
 

Barcelona

Kom just på att jag inte gjort det sista inlägget från vår resa som vi gjorde i okt/nov, sista destinationen med kryssaren var Barcelona, där vi var i 2 dagar och att vi flög hem där ifrån :)
En fin stad...
 
BARCELONA
 
 
 
Missa inte att gå in i La Boqueria när ni är i Barcelona, en fröjd för ögat :) 
 
Hej då Barcelona :)
Tack min Kärlek för en fin resa tillsammans ♥

GMU

Den här killen drar iväg i helgen till Karlskrona, där han ska göra sin GMU (Grundläggande Militär Utbildning).
Som gruppbefäl sjöman. Det blir kanon för honom :)
 
 
Love you ♥
 
 
 

Kalaslördag

Idag har vi varit på kalas hos Eddie dom fyllt 12 år 😄
Han är intresserad av matlagning och bakning, vilka bakverk han och familjen hade gjort, Eddie hade gjort alla dekorationer, marsipanrosor och han är 12 år, men så är han ju min gudson också 😄 Grattis även till Sigge som fyllde år !
 
 
Tack Eddie för ett fint kalas ❤️ Hoppas du blev nöjd med den fina presenten 😄

Söndag

11:e januari idag, tänk vad tiden går... Idag har det snöat o nu har vi mycket snö :)
Hoppas ni haft en fin dag :)

2014

Nu blickar jag framåt och ser vad 2015 har att bjuda på, vi ses gott folk. Hoppas ni får ett bra 2015:)

Lördag

Lördag idag och jag åkte till syrran i morse och vi gick ner på stan för att hon skulle hämta glajjer :) 
... sen har dagen bara gått fort och nu sitter jag i soffan, tror att snön ställt till det för jag får ingen signal på tv:n men brasan tänd, så får väl kolla på den :)
Hoppas ni har en kul lördagskväll :)
 
 

Gokväll

... har inte glömt bort bloggen, mycket nu bara.... Håll ögonen öppna, snart kommer mitt år i bilder :)
 

Gomorron söndag

Ligger i sängen än, Micke är ute o jobbar och Wilmer har har en komois som sovit över här och de vaknade tidigt, de har varit ute redan, ätit frulle och nu sitter de vid köksbordet och spelar dator. Wilmer köpte en ny dator för julklappspengar han hade fått och han är så nöjd :)
Nu ska jag hoppa vidare till soffan o käka lite frulle sen blir det ut och fortsätta med gårdagens pyssel, stapla in ved i nya vedförrådet :)
 
Ha en fin dag alla Ni :)
 
 
 

Bloggen

Idag fyller bloggen 5 år, hurra :)