Sommarjobb

 
Då var man installerad på sommarjobbet :)
 

Vedförvaring

Så här bra blev det med vedförvaringen inne :)
 
 

Nedräkning

Nu är det nedräkning i skolan, idag hade vi sista lektionen med Arbetspsykologi, o i det fina vädret gick vi ut o satt oss o fikade med hembakt från en klasskompis :)
Sitter ute hemma nu i bikini men dags att gå in o laga lite middag ...
Trevlig kväll :)
 
 

Krya

Vem vill inte ha blommor när man är sjuk ❤️
 
 

Sjuk

Idag börjar skolan igen efter praktiken och jag såg så mycket fram att gå dit för att träffa alla kompisar igen och idag skulle vi börja vår engelska kurs, men magen satt stopp för det, istället ligger jag i sängen o har ont. Typiskt! 
Tror det börjar regna snart, kändes så när jag släppte ut Ellie. Men det är väl helt okej för min del om det regnar när jag ligger här.
 
 
 

Helgen

Vilken härlig helg i Stockholm 😄 Strosat, ätit o druckit gott, mys helt enkelt o den härliga solen som visat sig. Himlen var målet o det är så häftigt där med underbar utsikt😄
 

Mot stan

På väg in till Stockholm för mys med min Kärlek ❤️ Fint o underbart väder idag, äntligen lite värme ! 
 

God morgon fredag

Då kör vi sista dagen på praktiken! 10 veckor har gått fort, men snart är jag tillbaka för sommarjobb :)
Ha en fin fredag o helg ❤️
 

Fint

Fina  blommor har Älskling fixat idag ❤️
 
 
 
 

Mellokväll

Här sitter Filippa o jag i soffan o kollar på Eurovision, vad säger man, vi hejar på Sanna :)
Idag har jag jobbat o sen varit hos farmor o träffat släkten :) nu sitter vi här o Micke målar kökstaket. Sovmorgon o plockdag i morrn, hoppas ni har en trevlig kväll :)
 
 

Väntan

... här ligger vi o kollar på tv i väntan på att vi ska få veta nåt mer, vi har sovit gott o personalen var in en gång inatt för temp och blodtryck, samma i morse och så fick vi båda frukost. 
Så det är vad vi gör just nu!
 
 

Huddinge

.. O nu har vi åkt med sjukresa, taxi från sjukhuset hemma där Filippa varit inlagd sen igår för att hon har förhöjda njurvärden, trodde vi skulle få åka hem men icke. Nu är vi installerade i rummet här på Huddinge sjukhus. De fortsätter ta blodprover, mäta dryck o urin och tar vikt. 
Jag har varit iväg o handlat lite smågrejjer och lite snacks, så snart ska vi se Eurovision o Sanna är med o tävlar för Sverige :)
 
Fortsättning följer....
 

Här sitter vi

... på akuten då vi väntar på svar på Filippas blodprover hon tagit. Det var lite för höga värden på njurproverna, det gjordes även ett ultraljud på njurarna igår men det visade ingenting. Är inte proverna bättre idag, blir vi skickade till Medicinmottagningen för vidare koll. 
 
 

Överraskad

I lördags när vi hade haft mys med pedikyr o gått runt i olika butiker så tänkte vi avsluta med en drink, när vi beställt in o skålar så dyker Micke o Uffe upp, totalt grundlurad i tron om att jag skulle sätta mej på bussen hemåt, men det blev Jill Johnsons krogshow på Hamburgebörs :)
 
 

Pedikyr

 
Har ni gjort pedikyr någongång? Det hade inte jag fram tills igår :)
Det var min present från Bästis, så nu har jag nylackade tånaglar, så fina :) Under tiden drack vi te och satt i massagestolar, så vi fick lite skön massage oxå :)
När vi var klara floppade vi iväg i flip-flop :)
 
 

Mot Stockholm

Tjoho :) Ledig lördag och på väg mot Stockholm för att träffa Bästis, min födelsedagspresent från henne var en dag i stan :) Solen skiner än och det känns kanon :)
Ha en fin dag :)