6 månader

(null)

Idag, 28/11, blir älsklingen Alma 6 månader ❤️
Underbar liten tjej som redan blir ett halvår, förstår vad tiden kommer springa iväg nu ❤️
Älskar dig lilla tjejen ❤️

Alma

(null)

När man får bilder, farmorshjärtat ❤️

Tjejdag



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Mys, det gör vi om snart ❤️

Helgen ❤️

(null)

(null)

(null)
Fredag - firade Sebban 30 år i förskott

(null)

(null)

(null)

(null)
Lördag fm - fikade med syrran o Wilmer på Berglings

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Lördag kväll - middag hos Theo Lisa Alma Greta 

(null)

(null)

(null)
Söndag - städ hela dagen, bytt klädsel på soffan, ska skaffa ny matta.
Nu GOD NATT  🤍

Super Bosse

Idag köpte jag hans bok och fick den signerad. Träffat Bosse sedan jag var liten och var hos mina kusiner i Rö. 
Han sa till min pappa när vi var på signeringen " det trodde du inte när jag var liten att jag skulle skriva en bok " 

(null)

(null)
(null)

Bokrelease i Norrtälje på Åtellet ikväll .

Det kom post


(null)

🤍🤍
Tänk att min förstfödde ska gifta sig, lycka 🤍





Fin dag

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Härlig söndag med fint väder. Syrran o jag gick i 2,5 timmar och var till Länna kyrka och hade med oss te. 4 km dit o 4 km hem o vi gick runt o kollade på alla ljus o i minneslunden. 

Allhelgona

(null)

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
 
Ett ljus för alla vi minns och ljus på barnens farmor o farfars grav (samt gammelfarfar o gammelfarmor) 🕯️