Timo

Så glad att vi köpte biljetter till Timo sjunger Ted 😊 så bra artist som sjunger Ted så bra. Vi satt oss på första raden o hade första parkett, mer såna kvällar 😀


Har bild på oss vid skivköpet men de är i Mickes telefon..

Helt själv

Provade jag locktången, blir helt klart annat stuk på håret, öva, öva o öva 😊

Hårfint

Kolla vilken fin present jag fick när jag fyllde år av bästa mamma o pappa ❤️ bästa locktången.
Oj Filippa vad du ska få hjälpa mig o lära mig 😀

Kungsträdgården

Igår var jag på Mammo på KS, Filippa följde med mig och då passade vi på att åka in till Kungsträdgården för att kolla in de fina körsbärsträden 🌸 Först så strosade vi i några affärer o sen åt vi mat på Pizza Hut, gott 😀 Sen mötte vi upp syrran o njöt i solen bland de vackra träden ☀️😀










Bling

Nya berlocker från Bästis o fam i födelsedagspresent 😀

2 till i samlingen, nu har jag 4 berlocker, skyddsängel, examensmössa, hjärta o drink 😊

Kalaslördag

Idag hade vi litet kalas för Wilmer o mig 😊


Tack för alla fina presenter till mig o Wilmer ❤️

Wilmer 11 år

Idag hurrar vi för bästa Wilmer som fyller år 😀 Älskar dej fina ❤️

Nu ska han till skolan o jag till jobbet☀️😀

Schack igen

Wilmers klass kom 4:a men på 3:e plats av 25 skolor i schackfyran 😀 de gick vidare o får spela i Västerås den 4/6. Då ska vi heja på honom o klassen på plats 😊🎉

... så nu övas det hemma. På bilden två duktiga spelare 😀🙌
Schack är en tyst sport så det passar Wilmer perfekt 😀 men imorrn är det fotboll för en stund 😀⚽️

100

Ikväll har vi varit på 100 års kalas 😀
Nu sitter vi på bussen hem, det har varit en trevlig o kul fest, innan åt vi gott på Nalen restaurang 😊



Cover crew från hemstaden 😀

Schack matt

Wilmer försöker hjälpa mig förstå schack men det är svårt... Han ska ha schackfyran på Sportcentrum imorgon, lycka till säger en stolt mamma då han är jätteduktig 😀🏆

Söndagen

Idag har det varit blandad mix, här kommer lite bilder, orkar inte skriva, först ut lite målning😀

Inköp på PenningbySmedjan!

Gomat med alla våra stora barn (ej lillebror Wilmer)

Nu sova 😀 gonatt 😴