Kräftis

Kräftis i kyrbyn.
Lördag 30 augusti.
Härlig afton :)
 
 

Regnet det öser ner

Tråkväder idag, det har regnat hela dan... Gör ju inte så mycket när man är inne, men ibland måste man ge sig ut :)
 
 
 

Takida

I fredags var vi till Grönan och kollade Takida. Riktigt bra och vädret var underbart. Vi sov kvar på jättemysigt hotell på Söder, en kanonkväll :)
 

Penningby historiska dagar

Idag var vi en sväng till Penningby historiska dagar. Vi var mest intresserade att gå slottsvisningen så det gjorde vi, jag har aldrig varit in där tidigare men idag var det dags. Man fick inte fota där inne men det var häftigt att se, rundtur i slottet som avslutades med tur i källargångarna. Intressant att höra om historien om Penningby slott.
 
Ha en trevlig söndagskväll :)

Dagens grattis

Grattis min Kärlek på din dag ❤️ Love you ❤️

Tack

Tack snälla mamma o pappa för hjälpen igår ❤️ Mamma som hjälpte mej putsa alla fönster i huset, vilket teamwork :) o pappa hjälpte till o satt upp 2 rullgardiner i sovrummen, Tack bästa ni ❤️
 
 
 
 

Pysslat

Idag har jag pysslat hemma hela dagen... sov först till 9:45, både jag o Wilmer, så skönt efter gårdagen som blev lång, så vi bestämde redan igår att vi bara skulle vara hemma o skrota, så blev det, men jag har plockat o städat o putsat några fönster, inte suttit ner någonting... Sen kom Syrran o Theodore på middag och nu väntar dusch o hopp i säng, jobb o fritids i morrn och min skola börjar på tisdag och Wilmer o Filippa börjar på onsdag, tillbaka till rutiner 😄
 
Pulled chicken o grönsallad blev middagen idag!

Kolmården

Vi har haft en jättefin dag på Kolmården :) När vi kom så regnade det såklart, men det gick över och kom igen så ömsom sol och ömsom regn, men alla djur har gjort så att vi har haft en underbar dag tillsammans.
Alla nöjda och trötta efter en lång dag :)
 
 
Hoppas ni haft en fin lördag ♥ Gonatt!
 

Tidig kväll

Ikväll blir det tidigt i säng, för i morrn så åker jag, Wilmer och Filippa till Kolmården :) 
Ska bli en sådan mysig dag, så imorrn ställer vi in gps:en o drar i tid!
 
 

Vår dag

Blickar tillbaka i foton från vår dag 5 juli ♥
 
 
Tack återigen alla nära och kära som gjorde vår dag helt underbar ♥ Kärlek till er alla ♥
 

Drömkåken

 
Idag har jag äntligen varit till Drömkåken för första gången... har alltid sett många underbara bilder härifrån men fick idag uppleva det härliga cafét. Helt underbart ställe, många härliga bilder men gör ett besök för att uppleva allt live :) Jag var där med mamma, pappa, syrran o Ellie! Tack för en härlig dag :)
 
 
 

Sista rycket

Nu kör vi sista rycket på semesterveckan, på båten och solar o badar o har det skönt :) Snart lite gott att äta :)
 
 
Trevlig helg ❤️

Favoriter

Idag hoppade jag i mina just-nu favvobrallor :)
 

Bästa kompis

Wilmer o Philip, kompisar som haft fullt upp hela Gotlandsvistelsen :) Fina killar !
 
Äter glass på Glassmagasinet, Visby, Söndag 3/8, varmt!
 

Underbara Gotland

 
Härliga dagar med sol o värme, härliga barn  o härligt gäng. We´ll be back :)
 

Hälsning från Gotland

Härliga Gotland :) Vi har det jättebra ❤️ Äntligen fått tag på gotländskt fårskinn 😄 Perfekt att köpa för bröllopspenningar, ett fint minne :)

Högmarsö krog

Igår kväll körde vi mot Högmarsö för festival :)
Weeping willows, Doug Seagers, Lasse Winnerbäck, vi hade inga biljetter till sneda ladan  men hörde bra ändå :)
 
Idag sista jobbdagen innan 1 veckas semester som vi inleder med att åka till Gotland några dagar :)
1:a augusti idag, vad fort det går ...
Nu väcka Wilmer o mot fritids o jobb!