So.U

Har letat morgonrock ett tag och idag slog jag till :) .... så lovely !
Köpt på Lindex 

Stand-up

Igårkväll var mamma, pappa, syrran, jag o Micke på Roslagens steakhouse och hade bokat för att se på stand-up :) 
Vi åt gott och hade inga speciella förväntningar på stå-upparen, men han var så rolig och en duktig mimare, så med hela hans kroppsspråk och allt han sa så satt vi o skrattade hela tiden, riktigt kul kille :) Han hade hela publiken med sig. 
En helt suverän torsdagskväll :)
Tips: se han !
Lasse Nilsen 

Tack alla för en trevlig kväll ❤

En liten sessa

Här är prinsessan Leonore Lilian Maria
Prinsessan Madeleine o Chris lilla tjej som föddes 20 februari 👑
Hertiginnan av Gotland 

Gräver guld

Hur Ellie gräver när vi är ute på fältet :) Hon ger sig inte och kan hålla på hur länge som helst, men sen är hon alldeles jordig oxå... Här var när hon o jag var på prommis efter jag varit i skolan idag :)
 
 

OS 2014

Nu är OS 2014 i Sotji avslutat. Här är alla 15 medaljer vi tog :)
 

Charlotte Kalla, silver, skiathlon.

Marcus Hellner, silver, skiathlon.

Teodor Peterson, silver, skidsprint.

Emil Jönsson, brons, skidsprint.

Charlotte Kalla, silver, damernas 10 km.

Johan Olsson, silver, herrarnas 15 km.

Daniel Richardsson, brons, herrarnas 15 km.

Damernas stafettlag, guld.

Herrarnas stafettlag, guld.

Ida Ingemarsdotter och Stina Nilsson, brons, lagsprint.

Teodor Peterson och Emil Jönsson, brons, lagsprint.

Lag Sigfridsson, silver, curling.

Anna Holmlund, brons, skicross.

Lag Edin, brons, curling.

Hockeylandslaget, silver, hockey.

Bra jobbat Sverige :)

 
 

Peace o Love

Ligger i sängen o kollar på OS finalen i hockey, det är Sverige som möter Canada, två perioder är spelade och än så länge leder Canada med 2-0, spännande....
Seg hemmadag men det passar mig perfekt då jag har mensvärk och känner mig blä.... 
Ny tröja från Himmel o Hav, Koolaanna, 
vann den på fb-auktion, 300kr, ordinarie 699kr, underbar tröja och inte svart... köpte även nya örhängen från OXXO, julklappspengarna går åt till underbara ting :)

Hoppas Ni har en fin söndag :)

Imorrn

.... ska vi hämta den här :
Tjääna Hasse Hansson ❤
Det är Mickes nya jobbarpolare som ska vara med han på jobbet :) 

Får se hur Miss Ellie går ihop med den här filuren.... men imorrn är det dags, välkommen till oss :)

Äntligen fredag

Kort dag i skolan, hämtat Wilmer o kompis i skolan och mellisstopp på MCD, sen hemåt :)
Snöar idag :)
Trevlig helg !

Vårfräsch

Fin rosa ljusstake köpte jag på Åhlens idag, vill ha de andra två färgerna oxå, grön o grå, men det blir till att önska mej när jag fyller år, så nu vet ni :)

Solig tisdag

Idag är jag ledig från skolan, men sitter med lite plugg inför en tenta vi ska ha efter sportlovet.
När jag hade skjutsat Wilmer till skolan i morse så åkte jag hemåt o tog en härlig prommis med
Ellie i solen. Hon fick verkligen springa av sig. 
Snart ska jag hämta Wilmer på skolan och försöka få han klippt på stan, men först lite lunch ute
i solen, lovely:)
 
See you :)
 

Night flight

Gillar mitt nya nagellack :)
Mörkt, lite metallic, blålilasvart...

14 februari

Idag tog jag lite sovmorgon, sen åkte jag hem till min klasskompis Maude, vi håller på med ett grupparbete som vi skulle jobba med, först satt vi och fikade o snackade en timme, sen var det bara att börja jobba, efter arbetet så bjöd hon på god lunch, det blev lufttorkad skinka, ost, sallad med en god hasselnötsolja o en god rotfruktsgratäng, mums.... Efter 4 timmar hos henne så åkte jag till Theo en sväng o lämnade paket. 


När jag kom hem sen så fick jag några paket o rosor och nu ska jag bli bortskämd med middag idag igen :) så jag softar lite innan middagen, blev just serverad en drink ❤

Jobb väntar imorrn, men det blir säkert lika grått ute som idag så det gör inte så mycket...

Ha en trevlig kväll ❤

Hoppas ni alla har en fin Alla ❤ dag!

Miss gnäll

Nu är hon skendräktig, det märks på hennes gny o gnäll o bära bebisen... hon vill helst gå undan och är inte sugen på några långprommisar....
men söt ändå ❤
Miss Ellie

Bortskämd

Idag har jag blivit bortskämd och det är inte ens Allahjärtansdag ❤ 


Life is good ❤ Tack min Kärlek ❤

Spontantripp

Igår blev det en spontantripp med Ålandsfärjan :) I sista minuten bestämde vi oss och förbokade inte, vi åkte till Kapellskär direkt och det gick bra att få åka med :)
Ett lagom lördagsnöje med god mat i buffen, dricka o shopping :) det blåste inget men det gungade ändå, så vi hämtade åksjuketabletter i receptionen o sen kändes det bättre :) 
Wilmer o Micke när vi vänder tillbaka från Mariehamn mot Kapellskär.

Wilmer var i lekrummet en hel del där han lärde känna andra grabbar..., det var en hel del barn med på färjan, så han hade kul :) 

Stars

Igår köpte jag den här tröjan på Ålandsfärjan :) .... hela 60% var det, så för mej var den ett kap :)
.... inte bara jag som tycker den är skön

Busplejset

Jag är med Wilmer o kusin Adam på busplejset, fd Lekrymden... De har Vip inbjudan ikväll som Tomas fick till grabbarna o nu är vi alltså här och killarna vill inte åka härifrån, vi har varit här två timmar :) men de har skoj och det är huvudsaken :) 

Busplejset :)

Idrottsgalan

Har ni sett de här två fina som ska på idrottsgalan här i stan. Lisa var nominerad och hon kom på plats 6 av 11. Vinnaren utses ikväll :) hoppas de får en fin kväll ❤

Mys

Här målad det naglar o spelas Fia med knuff :) Filippa är här o vi har ätit gott o ska ha myskväll och så ska hon sova här med Wilmer o mej :)
Snart blir det kolla lite tv och äta chips :) 
Hoppas ni har en trevlig kväll :)

Praktik

Snart ska vi ut på praktik, det blir i 10 veckor. Jag har fått för 5 veckor än så länge, på två olika ställen, först 3 veckor på en vårdcentral och sen 2 veckor inom psykiatrin. Det ska bli spännande och intressant :)
 

Blå

Köpte en blå tröja istället för svart, happening :)
Kapp-Ahl 

3 år

.... firar dessa två fina tillsammans idag ❤
Kärlek ❤

I love you


Min fina ❤
Igår efter skolan gick Filippa o jag på stan, det var mysigt, kvalitetstid bara vi tjejer, när det är som bäst!