Schlager

Ikväll första schlagern, har missat 3 helger .. Här dricks schlagerskumpa kvällen till ära 🤗😀


Ullared

I lördags var vi till Ullared, jag, syrran, bästis o Eddie. Vi var inte pigga men vi hankade oss fram. Vi hade trots allt en mysig helg med roadtrip, shopping, stuga, paketleken, Harrys o badtunna (jag badade inte p g a influensan jag hade).











Sjukling

... har jag varit hela veckan, usch o fy. Har haft så ont i halsen, feber o snorig, hostar. Jag lyckades ta mig till vårdcentralen med pappas snälla hjälp o då fick jag ta halsprov o influensaprov ( med tops upp i näsan, uhhh ). Fick Cocillana för hostan.
Har varit uppe lite till o från.. Packade lite då vi ska på trip till Ullared, syrran har lovat köra så får jag ligga i baksätet. 
Tur att vi har en stuga som vi bor i och om det blir för tufft får jag gå o vila, men jag är mycket bättre o behöver nog få i mig middag som Älskling håller på med just nu när jag åter ligger här i sängen.
Skönast är sängen men jag har legat vid tvn i förmiddags. Jag har iaf vilat ut mycket...
Hoppas ni har haft en fin vecka med en välbehövlig helg ❤️

Håtö gård

Helgen som var så var vi till Håtö gård för western ridning. Vi fick i present av L och L en westernridning i bröllopspresent och när de gifte sig så var det payback time och ge samma. Så denna helg bestämde vi att de får komma med till Håtö gård där det även skulle vara indianshow på kvällen och så passade vi på att övernatta i en av de två tipin som finns på gården. En härlig upplevelse så här i februari, vi eldade hela tiden och fixade frulle över elden i tipin, riktigt vilda western :)
Jag hade inte tänkt så mycket på ridningen men när det var dags så blev jag skraj, det är stora djur och det var så läskigt, vi fyra red i led efter en ledare och så var det en ledare bakom som hade koll. 
Vi red genom skogen och hästarna vet precis hur och var de ska gå, en häftig tur fastän jag var skraj... 
Vi hade sådan tur med vädret denna helg, underbart.
 
 
Tack alla för en underbart häftig helg ♥

Min egen

Äntligen fick jag min egna stol på jobbet, sprillans ny som är beställd bara till mig, vi behöver bra grejer, så viktigt att vi har bra utrustning 😊

😊

Klassen

I torsdags hade vi återträff med klassen, vi käkade på G o det var så roligt att träffas igen, vi var knappt halva klassen men så trevligt 😀 Kul att höra om allas jobb o alla har fått jobb 😀



Trevligt vardagslyx 🤗