Sov gott

Idag lämnade farmor oss ❤️
(null)
Maj blev 98 år, skulle fyllt 99 i maj. 
Hälsa farfar ❤️
❤️❤️

Birka

(null)

Nu bär det av på kryss. Ses om 23 timmar !

Bloggen 10 år

Wow, 10 år har gått sedan jag startade min blogg. 2 januari 2010 🎉
Hipp Hurra. Mycket som har hänt, märker det främst på barnen. Jag har den mest som en dagbok för mig, kul att se massor av gamla foton.
Förr satt jag vid datorn och bloggade, nu gör jag det alltid via telefonen.
Grattis till dig och mig Bloggen ❤️

(null)

Hoppas vi ses framöver !

Nyårsafton 2019

Gott nytt år ! Vilken afton ❤️ Top notch 🎉
15 personer, 1 hund och 2 katter !

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Tack alla❤️ 
Hoppas på ett fint 2020 ❣️