Smedjan

... var o handlade på en av mina favoriter Smedjan som tyvärr lägger ner efter ett par år, har köpt lite smått o gott där och fått idéer. Idag var jag deras sista kund 😢

Helgen

Helgen här o går mot sitt slut .. 

Fina sköna dagar, mysiga sköna kvällar inne 😊

Jobbflytti

Flytt på jobbet i onsdags o jag flyttar till ny adress, håller på att installera mig. Känns både positivt o negativt, men det blir nog bra 😄 tråkigt att skiljas från mina sekreterare 😢

Michael

Grattis Fining på din dag❤️ Älskar dej 😘❤️

Nu kryper vi till kojs ❤️

Kräftor

Igår åt vi kräftor och syrran o Filippa kom och gjorde sällskap, en liten trevlig kräftskiva med god lokal öl från vänner i Örebro 😀

Min kärlek

❤️ Röd som rödaste Röd men det spelar ingen roll, älskar dig ❤️

Malin

Idag slutar bästa kompisen på jobbet 😢 Önskar henne all lycka med det nya 💖

Supertrion ❤️

Gofika bjöd hon på 👌😋😀

Gokväll

Nu väntas en stor kopp te 😊

Åmot

Nu har 4 veckors semester passerat, tänkte här göra ett inlägg från första lördagen o söndagen på semestern som jag missat, när vi åkte från Malung så åkte vi förbi och bodde på camping i Åmot, där min mormor är född o uppvuxen, vi var där en hel del när jag var barn, här kommer fina bilder från när vi var i Åmot 😀

Det var så fint väder när vi kom till Åmot men när vi cyklade tillbaka från rundturen började det att hällregna så det blev en myskväll inne i husvagnen i värmen. 

Fina Åmot ❤️

Underbara dagar

Nu är semestern slut men vi har haft underbara dagar, imorrn rullar vi hemåt, gjorde ett stopp på sista campingen Bolmen långt in i de djupa Smålandsskogarna, tyvärr regn men det är mysigt ändå... 

Vi har hälsat på goa vänner i Tollarp. Imorgon rullar vi hem igen o tillbaka till rutiner med jobb och vardag.

Idag var vi med Mats o Marita och åkte runt på loppisar o roliga affärer, handlade såklart lite då... 😀 alltid roligt 😀 ... o så var vi o fikade på kondis.

Semestern

... rullar på 😀 sista semestervardagen...

Nu i Tollarp. Just varit o ätit lunch o strosat i Kristianstad 😀

Åhus

Idag blev det Åhus, mysigt 😍

Där himmel möter hav

Kan inte låta bli att blogga... inatt stannar vi över i Gränna, på Getingaryds camping, mysig vid vattnet o typ en gammal bondgård!

Härligt väder o Wilmer har kastat macka med sten hela tiden, underbart ❤️ så mysigt att han är med oss i husvagnen den här veckan, har verkligen tagit mig tid att vara med han nere vid vattnet, mysigt❤️

On the road

Hatt på, husvagn på, CHECK ! 

Se upp Skåne 😀

Sommarfest

Igår hade vi världens bästa sommarfest, 69 personer som vi även fixade mat till 😀. Allt blev så lyckat o som vi har kollat väderappen hela veckan, som naturligtvis visade regn hela tiden, men vi höll tummarna och vädergudarna var med oss! Alla var glada och det var så mysigt med altanhäng, tälthäng och grillhushäng.

TACK alla som var hos oss ❤️


Rosella

I morse tog vi dagsturen till Marihamn o tillbaka, underbart väder o vi satt ute på soldäck ☀️Vi var med o tävlade i musikquis o jag vann en box med amerikanska pastiller 😀

Ved

Inget problem att sysselsätta mig !

Blir jättebra 😀

Mosebacke

Idag blev det lunch på Södra teatern, skönt att komma hemifrån en stund ❤️ Med älskling☀️