Pyssel

Det pysslas på gården (inte jag) 😀

(null)

Kommer bli så fint 👏

Bildbomb

(null)
(null) 
(null)

Vilken överraskningsfest det blev för Theo ❣️ 
Han visste ingenting o blev lurad att de skulle äta på Gyllene Räven med familj o vänner. Precis innan "råkade" Camillas bil gå sönder o de var tvugna att hämta henne hemma.. o där var vi 👏

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)             
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null) (null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Tack bästa ni för en härlig fest med ett superbra partyband, härliga människor o en härlig kväll ❣️ Så lyckad ❤️














Dag 29

(null)

(null)

Sååå varmt. Det var mina semesterdagar, jobb imorrn, ciao o gonatt 💙

Dag 27

(null)
Idag fyller han år, min förstfödde. Den varma sommaren 1994, den varmaste dagen kom han ❤️ Kl 19.47. Varm är ordet för honom, så fin, omtänksam o helt underbar ❣️

Dag 25

Idag fyllde pappa 72 år. Vi fikade där o träffade då min kusin Annas lilla fina Ebba ❣️
(null)

Dag 24

(null)
Hemma hos skruttarna igen ❤️

Dag 22

(null)

(null)

(null)

Började dagen med en tur inne på Ahaa (typ Tom Tits), sedan till Tartu Observarotium på rundvisning och avslutade kvällen på en cool fiskrestaurang där man fiskar fisken i dammen brevid. 
Nu sova strax då vi beger oss mot Tallin imorrn ☀️

Dag 21

(null)

(null)
Varm dag, laddar med vätskeersättning (letade som en galning på Apotek men finns ingen, men dessa färdiga saltvatten finns) 👌
Utflykt idag !

Dag 20

(null)
Bra start på dagen. God morgon!

Dag 15

(null)

Hemma o packar till morgondagens resa till Estland ❣️ 
Unni kommer o bor hos oss . Filippa, Jennie o Wilmer kommer på mat, Filippa ska laga fläskfilégryta ❤️

Dag 13

(null)

Den obligatoriska räkmackan o bubbel på Gekås 🤩

Dag 12

(null)

Mot Sverige över Öresundsbron! 
Mot Ullared 😀

Dag 11

(null)

Tripp till Puttgarden i Tyskland idag 😀

Dag 10

(null)

Mot Rödbyhavn 🇩🇰
Camping i Maribo 😀

Dag 9

Nu i Danmark sedan igår då vi sov i Skagen och nu inatt sover i Lökken 🇩🇰 
Vilket hav när vi såg när de 2 haven möts, Kattegatt o Skagerack och vilken milslång strand det är här i Lökken. 
Åk hit !

(null)
Här möts haven mot varann..

(null)
(null)

Dag 8

(null)

Mot Danmark 🇩🇰 
Hej då Göteborg ☀️

Svensk sommar

(null)

(null)

Installerade på camping i Göteborg. Regnade när vi kom men nu skinit upp. Blir tidig kväll då vi ska rulla vidare imorrn o passa färjan till Danmark ❤️

Dag 7

(null)

On the road... köööö vid Jönköping .. Mot Göteborg..

Dag 6

On the road !

(null)

Mot sommarfest och semester 😀

Dag 5

(null)

Regnig bröllopsdag 💦💞

(null)

(null)
Markisbygge 💦

Dag 4

(null)
Semester AW med sekreterarna ❣️

Läsning just nu

(null)

Nu är jag inne på den sjunde boken i serien om Emma Sköld. Har fastnat för denna serie och lyssnar på BookBeat. Jag lyssnar när jag åker bil, handlar, lagar mat, diskar, plockar, fixar med tvätt, ute o fixar och innan jag går o lägger mig, så avkopplande o spännande böcker! 
Böcker om Emma:
- Vila i frid
- Andra andningen
- Visning pågår
- Avdelning 73
- Tiggaren
- Syndabocken
- Skamvrån 

Hon har även skrivit Vecka 36 och Istället för dig som inte är om Emma Sköld och de är jättebra, de två böckerna hör ihop och kom innan böckerna om Emma. 

Tips från coachen ❣️

Dag 2

(null)
(null)
(null)

Började morgonen att göra pass hos polis, nu sitter jag o väntar på att få lite schellack på mina naglar. 
Sen blir det date på stan med Filippa, wilmer o min mamma ❤️
En mulen dag med lire regndroppar då får man omge sig med folk man gillar ☀️