Roadtrip

I fredags åkte vi på roadtrip. Vi skulle hämta hem nya pärlan äntligen 😁
Vi drog tidigt ner till Alvesta och sedan 2 campingnätter i Ullared 😁
Haft en jättefin helg tillsammans, det behövde vi ❤️
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Den obligatoriska räkmackan på Gekås 👌
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Nu på hemväg, det började regna i Ullared igårkväll o i fm när vi åkte men nu är vi snart i Norrköping, nu är det 28 grader, nu vill vi bara hem till kissarna som saknar oss 🤗 

Tack min älskling för en mysig helg tillsammans ❤️
(null)

1881

Jag är inte mycket för parfymer (på mig själv) men en kollega doftar alltid gott med sin parfym så nu slog jag till o beställde den. Perfekt fräsch doft till mig 🦋

(null)
(null)

Verandan

Nu är verandan målad, lite fix med målning av väggarna kvar, återkommer 🌸

(null)

(null)

(null)

(null)

Farmor ❤️

I måndags 14/5 fyllde min farmor 97 år. Igår var vi o firade henne 🦋

(null)

(null)

Hipp hipp ☀️

Plantor

Igår planterades tomat och blomma för dagen !
(null)
(null)


Fina presenter

Fick så fina presenter från mina sekreterare när jag hade lunchen i lördags 👏😘

(null)
(null)
(null)
Safira o Kiara 🐾

Blekfisen

Bjuder på den här men solkräm på o sätta mig i solen denna underbara varma dag, någon gång måste man ju börja 😬 

(null)

Mysdag

Idag hade jag "Lunch hos mig" med mina kollegor sekreterarna ☀️vilken mysig dag i solen, lovely ❤️
Dagen är inte slut än, nu bliré Metallica med min kärlek, spontant då han lyckades få tag i biljetter 😀🤘
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Nu Stockholm 🤘
(null)

Kiara

Idag har Kiara varit hos veterinären o kastrerats, hemma igen o mår okej vad vi tycker, kanske inte någon matlust direkt men den är nog snart tillbaka 🐾

(null)

(null)

Mysig Valborg

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Bästa tjejerna kom o grillade, mysiiigt ! Vi gick ut o satt oss o minglade med grannarna, rolig o trevlig kväll vid brasan ❤️ i flera timmar, luktar eld o just tagit en dusch o tjejerna är vidare till Teatern 😀
Gonatt, sovmorgon väntar ❤️