Flyttdagen

Idag flyttar Filippa till sitt eget krypin, vi har burit o släpat men nu är allt på plats 😀 hemma en sväng men ska dit igen o ha med mig flyttpizza! Roligt 😀

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Kompisar

(null)

(null)

(null)
Nu är de vänner, black and white 🐾❤️

Välkommen

Safira från Mariefred 😻

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Storasyster Kiara håller koll o fräser till emellanåt o går efter som en skugga, dessa nog bli vänner !
Safira är 17 veckor och familjen som hade köpt henne har bestämt sig för att placera om henne då det inte passade in just nu med katt i deras liv, så nu är hon hos oss ❤️
Välkommen lilla knytet 🐾

St Patricks day

Tog en tur till Kapellet igår när det var irländskt ☘️

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)


Nybygget

Igår tog jag, Micke o syrran en tur till Arlanda stad på Nybygget där det var Attefallsdagen. Kollade på föredrag av inredaren Maria Celin som bl.a. jobbar i Arga snickaren, sen strosade vi runt o kollade i stugor o hus. Micke o hans arbetsteam har gjort några grunder o altaner där. Fint men kallt väder att gå runt o kolla i.

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Golunch😀

Helgen

... har gått fort o nu söndag eftermiddag😊 från kalas till mello till kattmys till kvalitetstid med mina grabbar till soffhäng !

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ha en mysig söndagskväll 😘






Grattis

... till syrran som fyller år idag, hipp hurra på din dag 💖

(null)

Hipphurra

...för kusin Ia som fyller 50 idag 😀

(null)

Frissan

Skönt med frissbesök idag 🤗
(null)

Sol

Värdelöst att vara sjuk, nu har jag varit hemma hela veckan, tänker gå imorrn till jobbet, är less på det här nu.. hostan är kvar o förkylningen men går åt rätt håll. Var tvungen att  få lite luft o sol idag, tog en kort prom ( orkar inte som vanligt), sen en kopp te på trappen o hade med mig Kiara ut utan koppel, oj så nyfiken men stryker vid altanen, under trappen o inom räckhåll. Gjorde ett test o gick till brevlådan (synlig från trappen) o hon satt snällt på trappen hela tiden o såg mig hela tiden. Satt kvar när jag kom tillbaka med posten 😀 nu softar vi inne i allrummet på öfvrevåningen!

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)