Mors dag

(null)
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

Underbar dag ❤️
Alla mina barn kom (missade ta bild på Theo då han kom senare) 
Nu sitter jag här o njuter 🙏

(null)


Whiooo

(null)

Bygglovet beviljat, check !

Gudmorshelg

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

Min idé att vi skulle ha en gudmorsträff med våra gudbarn. Vi bestämde denna helg. 
Helt underbar helg ❤️
Anna är gudmor till Filippa. 
Sussi är gudmor till Theodore o William.
Jag är gudmor till Edwin, som tyvärr inte kunde komma. 
Kul idé som vi gör till en årlig träff. 
Tack alla ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Ledigt

(null)

Här håller vi till o har det bra ❤️

Fölen

Idag har jag kikat på fölen 💙❤️ 
Sååååå söta o deras fina mammor ❤️❤️
Lilla föltjejen föddes 6 maj så hon är bara 4 dagar. Fölkillen har blivit så stor nu !

(null)
(null)