Nuthouse

Blev ett besök på Nuthouse i helgen ! 

Bästa härliga läskiga gänget ❤️

(null)
(null)
(null)
(null)

(null)
(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Over and out!
(null)

Så rolig helg från fredag till söndag med höjdpunkten på lördagen, underbart ❤️

Roadtrip

(null)
Tar ledigt nu o åker till Orsa ❤️

Fin dag

Ledig idag på Filippas dag❤️
Började dagen hemma hos henne för att sedan strosa runt på stan med golunch på Pelikan, födelsedagsfika på Tösses och sedan avsluta med middag på Pinchos ❣️
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Hoppas du är nöjd med din dag ❤️

Hipp hurra

(null)

Grattis min fina tjej på 24 års dagen. Lika gammal som jag när du föddes ❤️
Älskar dig ❣️

Tjejweekend

Ledig fredag. Bästis kom o vi åkte till Edblads i Gåsvik men där hade jag bestämt med Veronika att komma o luncha med oss utan att Bästis visste om det. En trevlig stund där o jag shoppade en ring o örhängen. 
Efter tog vi en sväng så jag fick visa henne husvagnen, där myste vi inne i vagnen med en kopp te och nybakt äppelpaj jag gjorde på morgonen. Det blåste och därför satt vi inne.
Mot Flygis och shoppade mat vi skulle ha hela helgen. Middagen blev räkmacka o bubbel !
Skönt att komma hem och planen var att rensa kläder i min closet... o vad vi rensade kläder... trötta kom vi i säng sent.
Lördagen vaknade vi i tid, käkade frulle och drog på loppis. Sedan mötte vi upp Filippa för lunch och lite stros på stan. Hemåt igen, Filippa kom också o skulle sova kvar, mys!
Sen rensade vi ännu mer o lade allt i säckar. Lagade mat och drack bubbel och ännu mer rensning. Vi har haft så kul samtidigt!
Lite sovmorgon i morse och det var mysigt att Filippa också sov kvar. Bästis begav sig hemåt och jag kastade sopor vid Görla. S å S k ö n t !
Nu är det 4 stora byggsäcksr med kläder som ska lämnas in till loppis .
Blev bjuden på middag hos mamma o pappa, jättegott o njuta av att bli serverad. 
Wilmer hemma igen och snart är ordningen återställd när Micke kommer hem inatt efter att ha jobbat borta sedan onsdag kväll ❤️

(null)

(null)
(null)

(null)
(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)