Rundar av

Nu nedräkning för denna midsommarhelg, idag har jag städat och plockat, just slagit mig ner med en drink o snart fortsätta plocka. Njuter i solen 😀

Midsommarafton

Det har varit en fin midsommarafton, både regn o sol men mest sol, det har regnat rejält hela natten. Nu är vi hemma igen och det blir en lugn kväll, har tänt brasan. 

Vi satt ute o åt tidigare när vi kom hem 😊

Gott idag mé 👌

Frissan

Var hos frissan idag 😍

Hon lade i några ljusa slingor o lockade till det, nöjd är jag. Nu gonatt ! Laddar för midsommar i morrn 😀

CampRoslagen

Idag började han på CampRoslagen med fotbollsinriktning för 1 vecka 😀

På't igen imorrn !

Celine Dion

Vilken kväll det blev, vilken världsartist, grym att se live, härlig känsla. Hon verkar så jordnära o hennes kärlek till Sverige med svenska vänner, meatballs och röda fiskar (godiset).

Vi hade en härlig dag med underbart väder, vi mötte upp syrran, mamma och pappa som varit på museum, vi gick o åt mat tillsammans på Fridays o innan det råkade vi gå förbi Hallwiska museet som vi smet in på. Återkommer om det 😀

Fin lördagsförmiddag

Bra start på lördagen för att sen på eftermiddagen åka in till Stockholm, vilket vi gjorde igår, Filippa o jag för att se Celine Dion på kvällen 😀

Grillfest

AW med jobbet ikväll, gott o många skratt 😀

På språng

Har äntligen tagit mig i kragen o börjat gå promenader o springa mixat, idag var det dag 2 och jag ska försöka hålla igång det iaf fram till semestern som är om 1 månad. Självklart även röra på mig på semestern o efter det 😀 Får även fin natur på köpet 😊 Lyssnar på ljudbok är skönt under rundan 👌

En dag på Riddersholm

Idag var mamma, syrran o jag till naturreservatet Riddersholm, så mysigt o härligt väder, riktig mindfulness 😊 Åk dit om ni inte varit där, går även bra att sola o bada vid små stränder ! ☀️

Student 2017

Äntligen dags för årets student, idag har Alex tagit studenten😀🇸🇪🎓👌☀️🎉🍾

6 juni

🇸🇪❤️👌☀️😀

BlåGult idag o fint väder, hoppas ni haft en härlig dag ❤️

Söndagen

Nu är denna söndag över, jobb i morrn men ledig tisdag då det är nationaldagen 🇸🇪. Börjar få ont i halsen, inte bra 🙄.

Söndag med tre ord: Fotboll, LoveForever o sol 😀

Match mot Rådmansö som vann med 9-6⚽️

Åh äntligen köpt min fina väska när LoveForever hade öppet idag 😍

Underbara syréner 🌺

Åland

Årets resa med jobbet till Åland under gårdagen 😀 Trevligt som vanligt 😀