Nice

Sitter på Hard Rock i Nice, very nice 😄
 

Italien

Vi har det bra, svårt med wi-fi uppkoppling bara ...
just nu i Livorno Italien .

Himlen

Igår var vi på besök i härliga Himlen 😄
 
Underbar mat o underbar utsikt o underbar stämning !

Årets

Fina Wilmers skolfoto ❤️

Morgonmöte

Morgonmöte med kossan tidig morgon...
 
... Plats: Penningby allé....
 
... Ellie bland löven...

Mamma o pappa

Grattis på 45-åriga bröllopsdagen idag ❤️
 
 
Kram till er ❤️

Naglar

Igår var jag till Täby c o fräschade upp naglarna, de var hemska innan, nu skön känsla igen :) 
Man blir lätt beroende...
 
 

Filippa 18

.... och så kom då äntligen dagen hon längtat efter :) 18 års dagen...
 

Filippa

Grattis älskade dotter på din efterlängtade 18-års dag idag den 14 oktober. 
Jag älskar dej ❤️ för alltid min fina dotter, jag är så stolt över dej och glad att jag är din mamma!
 
Filippa❤️

Oktoberfest

Igår var vi på oktoberfest 😄 vi åt gott med vänner innan på Steakhouse sen var det dags för en kul kväll och bandet Bad influense 😄
 

Fika

Glöm inte fika på Kanelbullens dag :) Trevlig lördag ❤️