Julen 2015

Önskar er alla en god fortsättning och nu siktar vi mot 2016 ♥
 
Vi började med uppesittarkväll och då var Mickes grabbar här och de spa-badade och vi spelade Bingolotto, men ingen vann... De sov här och vi åt god julaftonsfrukost tillsammans. När de åkte kom syrran och vi gick en prommis i det fina soliga vädret och sen var det hemåt med Kalle på TV som mål och efter det blev det klassisk julmat och sen avslutade vi med spa-bad.
På juldagen kom mina barn och syrran igen och vi avnjöt den klassiska igen :) som följdes av spa-bad och öppna julklappar.
Kvällen avslutades med att vi gick på Twin Clubs julpartaj!
I går blev det lite affärer och kolla rean och sedan fikade hos vänner. Kvällen tillbringades i soffan där vi kollade in två filmer som gick på TV.
Idag har vi pysslat här hemma och i morgon är det jobb som gäller igen :)

Julklapp

Här sitter jag och dricker te i min nya fina mugg från Carolina Gynning art ❤️


Julfina


Saknar er, längtar tills vi ses i morrn ❤️🎁

50

Igår var vi på trevligt 50års partaj, det känns idag 😀 men kul hade vi.


Julklapp


Sådärja, första julklappen från jobbet 😀

Årets



Årets gran blir liten men äkta, hittade den i morse o gjorde den klar ikväll 😀
Den fina tomten brevid har Wilmer gjort i slöjden ❤️

3:e advent

Min fina nya Gynning-kopp

Gick en prommis till mysiga Smedjan

Anna

Grattis till alla som heter Anna på något sätt 😀 Här har ni en 😊
Nu mot jobbet, ha en fin dag ❤️

In progress


Nu är det nära, badrum på g...
Älskling jobbar på 😊✨💫

Sjukling

Här ligger jag och det stormar ute, har problem i svanken muskulärt, var till vårdcentralen och fick smärtstillande, har så ont men nu har jag morfin i kroppen o ska sova eftersom det varit brist på det inatt...