Oxxo

Har blivit med klocka 😍

Dan för dan

.... på jobbet, litet lunchstopp bara ❤️

Idag är vi julfina på jobbet, känns lite roligare så 😀

Ellie

Grattis på 8 års dagen idag 🎉

Göteborg

Nu är vi i Göteborg på en helg-roadtrip 😀 Vi är här för att Mickes Alex ska visa upp sig för att söka till CSUSA, för att få stipendium för att studera på fotbollscollage i USA.

Vi åkte hemifrån igår och sov på Gothia Towers. Det regnade men vi gick ut på stan för att leta upp god middag och det hittade vi 😊 sen tillbaka för att göra kväll o upp tidigt imorse för att åka till Serneke arena.

Nu sitter vi o väntar in nästa match som börjar om 1 timme 😊⚽️

Sunprime Ocean View

Hotellet vi bodde på var ett Sunprimehotell och det här är det andra Sunprime jag bor på och jag är helnöjd båda gångerna. Fräscht, tip-top, barnfritt hotell, vi valde All inclusive och det var bara så bra, maten var tip-top, baren, personalen och läget.
 
Kan rekommenderas :)

Purowool

När vi var på Teneriffa var vi till Purowool o fick föreläsning om deras produkter 🐑 

Köpte endast tofflor av kashmir och merinolammull. Sköna rackare 😊

Lucia

Så här såg min Luciamorgon ut 😊 skulle egentligen kollat på Wilmers luciatåg på skolgården men han är sjuk så vab i dagarna två. Hoppas ni haft en fin Luciadag 😊

Tjejmys

I lördags var det dags för tjejträff o vi började hemma hos syrran med skumpa, vaktelägg o snacks. Filippa sminkade mig så fint o sen var det dags för Babsan på Teatern 😀 Härlig kväll med feststämning 💕

Vill tillbaka

Härlig stund vid poolkanten, drömmer mig tillbaka 😊

Love Forever

Lördagen bestod av jul- o glöggmingel hos Terece som har sitt klädmärke Love Forever, butiken som blivit gårdsbutik i Frötuna 😊 Syrran, jag o Bästis drog dit efter en god lunch på stan 😀

Köpet för mig blev ett halsband, armband, linne o en topp 😀 vi avslutade med ett glas på Ett glas o bokning till Babsans show nästa lördag😀 Tack för en mysig dag ❤️

2:a advent

Den lilla granen klädd idag😊 hoppas ni haft en fin dag ❤️

Vill ha sol igen

Hemma sedan i tisdags natt, längtar tillbaka till Teneriffa, saknar värmen o solen o all vardagslyx 😊