Helgen

Det var den helgen :P den har bestått av jobb o flytt o fixa.... Vi har flyttat från det lilla huset på tomten till det större så vi får lite mer plats. Idag har vi målat vårt sovrum o jag har fixat i Wilmers rum, inte helt klart men en bit på väg :) 
Det här blir bra :) 
Nu sova, imorrn praktik igen :) 


Hej hopp

Ligger i sängen och har ont i huvudet :( Är inne på 3:e veckan på praktiken och det är kul, vill bara fortsätta skriva o idag har jag varit med min handledare i kassan o receptionen :) Det var kul men känner att det blev mycket att lära men det är så blandade saker hela tiden, men det är roligt :) 
Jag fick ju sommarjobb där och jag ska jobba hela sommaren, med undantag av ett par utspridda veckor, måste få till någon mer vecka med ledigt och sen blir det ju inga helger.... 
För att kunna jobba där i sommar så var jag tvungen att säga upp min tjänst på Beijer, där jag har tjänstledigt, men kommer jobba lördagar sen men då blir det på timme.... Min första uppsägning jag gjort i hela mitt liv, lite läskigt.... 

Nu säger jag gokväll :)
Missat tagit av mig skylten... mycket nu:)

100 år

Idag är det min mormor Annas 100 års dag ❤ hon blev 98 år i livet men hoppas hon ställer till med fest på sitt moln❤

Igår när vi var o strosade i Uppsala så gick vi in i domkyrkan där vi tände ett ljus för henne på 100-års dagen❤



Mamma

Grattis på födelsedagen bästa Mamman ❤ 63 år idag 
Blev även grattis till pensioneringen :)
Lev livet !

Fredag igen

Oj, vad veckorna går, fredag igen och Wilmer har gjort sina dagar hos mej men han är tillbaks på tisdag eftermiddag ♥
En vecka på praktiken, oj vad roligt det är, det här blir bra och de flesta i klassen verkar nöjda med sina
platser. Sitter en stund vid datorn. Vi ska åka iväg på middag. Men i morrn väntar jobb igen :)
 
 
 
 

Ännu en...

... dag på praktiken! Jag har skrivit många journaler idag och när man väl börjar så kan man inte sluta... 
vill bara skriva mer.... Roligt är också att redan på bara 2:a dagen är de så nöjda och jag har till 99% blivit
erbjuden sommarjobb där :) ... 
Efter praktiken åkte jag o hämtade Wilmer från fritids och vi tog en tur till Biltema där vi köpte....
mjukglass :)
 
 

Praktiken

Så var första dagen gjord på praktiken. Det har varit en bra dag på vårdcentralen, jag blev emottagen och presenterad för alla som jobbar där och alla är glada och trevliga. Ett glatt gäng. 
Mina handledare visade mej runt och sen har jag fått skriva journaler, riktigt kul att skriva på riktigt, sen
satt min handledare och lyssnade igenom och så rättade vi det som blivit fel, men hon tyckte jag var
jätteduktig, så det känns kul. Ser fram emot en ny spännande dag i morgon.
 
 
 

Söndag skog cykel

Söndag idag och Wilmer o jag har varit o fikat hos mamma o pappa idag, sen åkte vi hemåt och gick en liten tur i skogen och sen tog jag en cykelturpremiär, härligt !
Nu är det vår, converse, skinnjacka o solbrillor :)
 
 
Hoppas ni har en skön söndag :) Trevlig kväll !
 

Efter jobbet

Här sitter jag i solen och Wilmer o Ellie springer runt o grejjar, vi får flytta bänken efter solen, härligt med sol :)




Hoppas ni har en fin dag ❤

Dagens Grattis

... till syrran på födelsedagen idag på internationella kvinnodagen ! Hoppas du har en fin dag och weekend med mycket skidåkning i Kungsberget :) Kram ♥
 
 

Tenta

Idag hade vi tenta i arbetspsykologi/organisation, var lagom nervös inför den och den gick sådär, men nu är den gjord så nu är det fullt focus på kommande praktik som börjar på måndag och som är 10 veckor. Det ska bli kul, men det är lite nervöst nu innan....
Fredag idag och Wilmer sjuknade om så han är hemma från skolan idag, han har varit sjuk hela veckan, men var till skolan igår, men fick tillbaka febern igårkväll. Nu är han lite piggare.
 
Sista skoldagen i klassrummet innan 10 veckors praktik.

Hej


Numera bor den här trion hos oss :)
Rusta

Bästisresa

Nu är den bokad.... årets Bästisresa :) 
Den här gången bär det av till Marmaris :)


Raggskor

Kolla in mina nya raggskor jag fick av Micke :) I like !


Rockokå

Halloj söndag :)
Igår jobbade jag på dagen och gick på Rockokå på kvällen, den här gången var det 7 olika band som spelade, mindre folk än sist, men det var kul ändå :)

Tbag på scen👍