Festen

Det började med att Micke frågade mig i februari vad jag tänkt med min 50 års dag, jag sa att jag inte orkar fixa något speciellt men att barnen o närmsta familj kan komma o gratta mig och vi kom fram till att långfredagen passar ju bra (födelsedagen på tisdag samma vecka). Då sa han "min present till dig blir att jag fixar med mat och dricka så kan du kan luta dig tillbaka och inte tänka eller planera något". Sagt och gjort, bjudning på långfredagen och han skulle bjuda in gästerna.
Så skönt det har varit att inte tänka på något, jag fick inte ens tänka dukningen!
 
Vad blev det av det hela? Lyckades han? 

(null)

Hotellet

Vilken underbar atmosfär ❤️ Love it ! 

(null)
(null)

(null)
(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)
(null)
(null)
(null)

(null)
(null)

(null)
(null)
(null)
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

(null)

(null)
(null)
(null)
(null)

Tack Steam❤️ Måste upplevas på plats 🥰
Tack Micke som tog mig hit ❤️

Dag 2 Steam

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Wow vilken dag…. o bilen mat… vilka smaker.. Top 10 ❤️

Min dag

12 april. 50 år…
Hade tagit ledigt sedan en tid då jag ville vara ledig på min dag och dagen efter, så jag jobbade måndagen och skulle jobba på skärtorsdagen och sedan ha en bjudning på långfredagen, det skulle bli min present från Micke, jag behövde inte göra någonting, bara luta mig tillbaka och han skulle ta hand om allt ❤️ sagt och gjort! 
På min dag hade jag bara planerat att ta det lugnt, ta ett glas bubbel på morgonen och ta bussen in till Norrtan för att äta lunch med mamma o pappa. Micke har så mycket jobb så han kunde inte ta ledigt så han sa att han bokat bord på restaurang på kvällen, skönt, inget fixande hemma med mat. 
På morgonen vaknade jag och Micke åkte på jobb.... trodde jag….. Han kom upp igen med te och rosor samt ett stort kort där det var instruktioner att jag skulle packa min väska. Vi skulle till Steam hotel i Västerås ❤️
Följ med på första dagen av resan ! 
(null)
(null)
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
(null)

(null)
(null)

(null)
(null)

(null)
(null)

(null)
(null)

(null)

Gonatt ❤️ vilken underbar födelsedag, lever på denna dag i 50 år till ❣️ Tack Min kärlek ❤️

















Firad måndag

I måndags blev jag firad av jobbet. Blev bjuden på lunch och där uppvaktad med en blomma o choklad av närmaste cheferna. 
Av kollegorna fick jag en champagne, en Prosecco, presentkort på Frisk o skön, skänkte hönor till fattiga familjer i andra länder via välgörenhet och årets pelargon.
Av min kollega Mela fick jag en superfin korg med bubbel, ostbågar, doftljus, ansiktsmasker o 50 MiniTriss lotter ❤️
Så fina presenter, TACK !

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Så tacksam, så omtyckt ❤️

Skrapade mina 50 lotter idag, det var vinst på 12 stycken och nit på 38 stycken, vinst 190 kr. 


50 år idag

Grattis till mig, nu är jag kidnappad ❤️

(null)
(null)

Hade beställt min jubileumsgåva från Flygis, fick skänka den till jobbet att bjussa kollegorna på ! 
(null)

17

(null)

❤️ Wilmer 

Firad

Oj vad jag blev överraskad och firad i fjällen av våra vänner ❤️
Firad hela lördagen med aromamassage, plockmat o bubbel, aktiviteter/tävlingar, bara vara, häng i solen o middag på Hyttan ❤️
Underbart ❣️

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

❤️