Allhelgona

... var o tände ljus vid Länna kyrka 🔥


Vardagslyx

... är bl a att gå ut och äta på en tisdag 😊
Jag åt middag med min gamla kollega Lena igår och vi valde nya sushistället, så gott !
Dit ska jag gå igen...



Inspiration

Har varit på Flügger idag o kollat tapeter till först o främst Walk in closet o sovrum, måste kolla på några rum åt gången så det inte blir kaos i hjärnan.. 
Det är svårt men hittade några favoriter..
Färgsprakande i closet o lugn i sovrummet, svårt val ... 😱





Snurrig blir man...
Fortsättning följer... 

Godmorgon lördag

Sitter hos frissan o väntar på min tur att få lite fräsch färg i håret, Wilmer är med och ska klippa sig o nu sitter syrran i stolen. Inte värt med en bild på mina gråa, så tråkigt med de fula grå...

Här sitter vi :)

Mot nya mål

Karlskrona avklarat för Theodore, nu väntar nya äventyr, först ut storövning på Västkusten, åker idag!
 
Fjärde Sjöstridsflottiljen (se info,  klicka på länken)
 
 
                                                                           
 

Sigrid

Välkommen Sigrid till världen, har inte träffat dej än men du är ju bara 4 dagar gammal.
Du får dela födelsedag med Filippa ♥
 
 
Foto: Syrran
 
 

Ingen vanlig dag

...för det är Filippas födelsedag ♥ Grattis fina tjejen, du är bäst! Ha en fin dag och kom ihåg att
jag älskar dej ♥
19 år idag, jag säger bara oj vad tiden går fort!
 
 
 

Lövkrattning

God morgon söndag! Vilken underbar start på dagen, vilket väder 😀
Nu te-paus i lövkrattningen...


Magiskt


Vår fina stad ❤️
Foto: Malin på jobbet

Frost

Fin solig, frostig fredag! Nu har minusgraderna kommit, brr..

Mässa

När Micke fyllde år fick han i present av vänner att vara startklar igår kl 12 o så skulle vi på trevligheter 😀 
Det började med att de kom med lunch o bubbel som vi åt hemma innan vi åkte vidare mot Friends hotell, där det blev god middag i deras sky-bar. Vi åt gott o sen var det vidare till Nacka strand där öl- och whiskeymässan var. Härlig stämning o mycket folk, kan helt klart rekommenderas !













Kanelbullens dag



Idag är det kanelbullens dag. En dag som alla andra😀

Solen skiner o jag är ute o eldar, skön söndag efter ett dygn av roligheter 😀


Trevlig fortsatt söndag !

Ett glas

Igårkväll var vi o käkade med en gammal kompis som bor i Australien 😀 Det var många år sedan vi sågs men hon är sig lik. Vi var på ett glas och jag åt moules mariniere, det var så gott....
En riktigt trevlig kväll 😊