Lördagen

Vilket väder vi hade i lördags, perfekt för partaj med vänner 😀☀️

Mor

Glad att vara er mamma alla dagar, älskar er över allt annat ❤️❤️❤️

Mors dag

Fin dag idag, grattat mamma på Mors dag ❤️ Tack för att du är du och alltid ställer upp 👌❤️

Båttur

Efter fotbollen blev det en tur med båten, solen försvann dock men en provtur fick det bli😀

Fotboll

Idag var jag på Wilmers fotbollsmatch de spelade mot Riala hemma, de förlorade med 6-5, spelade jättebra trots förlusten. Vi hade soligt o varmt o jag hade köpt med fika o fick fika med Theo o Lisa som oxå kollade matchen 😊

Cocktailparty

Igår var vi bjudna på cocktailparty/50 års fest 🎉🍸Supernajs 😀

Värme

Nu är värmen här 😊

Ha en fin helg ❤️☀️

96 år

Idag har vi grattat farmor som fyller år imorgon, hela 96 år! Hon bor på äldreboende men vi fick låna köket och allrummet så vi rymdes alla, vi var nog över 20 pers... 

Sedan blir det middag hos min farbror med hela gänget, men då får farmor vara kvar på boendet i lugnet 😊 Hipp hurra !!!

Kapellet

Igår var vi på nyöppnade Kapellet! En härlig byggnad mitt i stan... Vi åt gott o så spelades livemusik, tribute to Bob Dylan mfl, skön musik i härlig miljö, er

Ett plus för den enkla men goda menyn, verkligen jättegott! Hoppas folket hittar hit så det går bra för dem 😊🍾 Vi var nöjda👌

Skuggning

Den här veckan är min minsting på skuggning/praktik 2 dagar som de har när de går i femman. Oftast är barnen med någon förälder på jobbet men i wilmers fall funkar det inte så han var modig o fixade stolt egen skuggning med en kompis. Det var Wilmer som ringde o pratade med chefen. De har varit så duktiga idag enligt personalen, kul 😀

Häxan

Häxan av Camilla Läckberg ljuder i mina öron, helt otroligt att jag lyssnat på en ljudbok som är i 23,5 timmar. Har lyssnat när jag grejat hemma, lagat mat, innan jag lagt mig på kvällen, i bilen till o från jobbet, promenaden från jobbet till bilen o nu är jag på sluttampen 😀 Jag tycker boken är bra 👌 Läs den! 

Fotbollsöndag

Idag spelade Wilmer match mot Almunge, de förlorade men på't igen ⚽️😊

Lördag

Syrran o jag kör tjejkväll ... eller tantkväll 😀 ätit o dricker gott ! Hoppas ni har en fin afton !

Välkommen 1 maj

Bra morgon med frukost ute, plockade fram utemöblerna igår, varmt o soligt väder ☀️ underbart! Lyssnar på min ljudbok Häxan (Camilla Läckbergs nya).... här kan jag ligga hela dan 😀 det är jag o fåglarna, de kvittrar så glatt !