Valborg

(null)
(null)

En mysig Valborg önskas er alla ❤️

Mitt påskägg

Från Darlingen ❤️

(null)

Sandaler från Tamaris, formar sig efter foten 👌 Sommar 2019 här kommer jag ❣️

Långfredag ☀️

(null)
(null)
(null)

Ha en fin dag  🤩
☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️

Söndag

Skön söndag nu när solen skiner så här klockan kvart i fem ☀️
Igår var mamma, pappa o syrran här och jag blev uppvaktad igen ❤️
Vi grillade gott ☀️
Idag husvagnsfix, känner mig så duktig 😀

(null)
(null)
Ännu mer fina blommor ❤️ 

(null)
(null)
(null)

Ha en fin söndagskväll ❣️

Min dag

Igår blev jag bortskämd på min dag. Började med frulle på sängen av min Kärlek samt fina rosor och presentkort. 
Fick blommor av mina sekreterare, olika blandningar, salta grodor o lakrits marabou eftersom det även var lakritsens dag, passande på min dag då jag älskar lakrits !
Väl hemma hade Maggie pimpat i köket och Micke bjöd på sushi, gott. Av Thommy o Maggie blev jag bortskämd med bubbel, rosor, Ernst skärbräda o salladsbestick och en favvogroda som yogar.
Till maten kom även Filippa o Rebecca som åt med oss. Av Filippa fick jag en vas Ernst och min fina tvättmedelsburk från Ullared och en jättefin bukett från båda tjejerna. Snacka om bortskämd.
Idag kommer mamma, pappa o syrran på mat och av mamma o pappa har jag fått två jättefina lyktor från Ullared ❤️
Låt firandet fortsätta !
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Tack alla, so far ❣️
(null)


14 idag

Grattis till min minsting som fyller 14 år idag ❤️ 

(null)

Wilmer ❤️

Ny bok

I morgon släpps den här boken och då blir det den i lurarna !
(null)

Spännande med en helt ny story ..

Till minne

Tänder ett ljus för Lasse som gick bort alldeles för tidigt, mitt i livet 🕯

(null)
(null)
(null)

Roadtrip

I fredags packade vi bilen o åkte mot Ullared ! 
Det är jag, mamma, syrran, Filippa o Wilmer ❤️
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Härlig första dag, vi bor i nya Skogsgläntan, 6-bäddslägenhet med uteplats i sol o härligt fågelkvitter. 

Lördag:
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Gottis i stugan !

Söndag:
(null)
(null)
(null)
(null)
Hejdå ☀️ 

Nu far vi hemåt 😀 
Tack alla ❤️