Dag 13

(null)

(null)

Besök av Lady o Unni idag ❤️

Dag 12

(null)

Idag hade vi överraskningslunch för Alex, som tagit examen efter 4 års studerande i USA. Vi åt 5-rätters meny på Åtellet, så bra meny. Supergott och det var en riktigt trevlig eftermiddag ❣️
Snyggt jobbat Alex! Stort. 

Lunchen vi åt, alltså 5-rätters :
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

En wow- meny ❤️

Dag 9

(null)

Älskar att åka båt ❤️
Åkte från oss till gästhamnen o mötte upp Theodore för födelsedagslunch ❣️

Dagens Grattis

(null)

(null)

Theo 27 år idag ❤️ 
Mysig dag i Norrtan  med båtåka, lunch på Norrteljebåten och besök på Konsthallen ! 
Mysdag ❤️

Dag 8

(null)

Rensning, skrapning o sopning av vårat berg. Jag gjorde lite o Micke gjorde mycket . . . 

Dag 7

(null)

Idag premiär för nya stället i Nysättra. Gott!  (null)

Dag 6

(null)

Minisommarfest ❤️ 
Så lyckat !

Dag 5

(null)

A room with a view ! 

Dag 4

(null)

Kiara i morgonljuset .

Dag 3

(null)

I morse ställde vi klockan tidigt så jag var och badade kl 06 och Micke fiskade.
Bra start på dagen ❤️

Dag 2

(null)

Idag blev det kräftor och champagne vi fick av Grannarna på bröllopsdagen, Taittinger ! 
Life is good! 

Mot dag tre ! 

Dag 1

(null)

Ny ljusslinga inhandlas av mig och Micke bygger klart taket på verandan. 
Jag har varit o handlat och hem en sväng för att se till Wilmer, tvätta, duscha o hämta lite grejer. 
Mot dag två !

Söndag

Vad härligt det är med första söndagen på semestern, inget jobb imorrn ! 

(null)
Mellis

(null)
PW

(null)
Mannen bygger
Två som vilar:
(null)
(null)



EM final

Just nu Italien - England.
Nu blir det straffar !

(null)

Fullvaccinerad

(null)
 Här sitter jag och har tagit spruta nummer 2. 
Måste vänta 15 minuter innan jag får gå. 
Fredag o helg så hoppas slippa biverkningar, det klarade jag mig utan när jag tog 1:an. 

Trevlig helg ! 
Idag har även det släppts tider för de som är från 18 år så de stora barnen har bokad sin första spruta nästa vecka. 
❤️