Lördag

(null)

(null)

Idag har jag bara varit hemma. Skönt att inte åka iväg. Har grejat hemma. Vi tömde ur badtunnan idag och rengjorde den. Fixat med lite allt möjligt.. o gjorde suverän middag rådjursfärsbiffar, mumsigt. Åt med våra "minstingar" Wilmer o Alex !
Nu i fåtöljen framför Så mycket bättre repris o snart sängen.
Gonatt ❣️

Nyttosöndag

(null)

Började förmiddagen med en promenad till Linneladan.
Efter det städade vi bilarna invändigt, välbehövligt efter vintern. 
Har haft fullt upp idag då vi haft annonser ute på diverse saker som folk köpt.
Gjorde jättegoda älgfärsbiffar till middag.
Nu är jag helt slut o önskar det var en till dag på helgen ❤️
Solen har visat sig i helgen, härligt !

Fin dag ❣️


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

... o till middagen kom alla barnen 🥰

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

❤️ Fin födelsedag ! Tack alla ❤️

Vänner

I lördags var vi några sekreterare hos kollegan Kati. Så mysigt med övernattning och earth hour ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Järndropp

Idag fick jag mitt järndropp. Sökte på vårdcentralen för mina fingrar (som var artros) och tog i samband med det prover och det visade sig att jag hade lågt Hb, 95 (normalt på kvinna 140). Slut på järn o järndepåerna.
Tog fler olika prover för att utesluta blödning från tarmen, men de var UA. 
Så äntligen idag fick jag järn intravenöst på vårdcentralen, ska få en boost till om 2 veckor. Skönt att de utreder och besök till Gyn på måndag för att diskutera hysterektomi. 

Fortsättning följer... 
(null)

Inget aprilskämt

(null)

Att få en sån här bara ändå 💖 från världens bästa dotter 💖