Mina änglar


Theodore, Filippa, Wilmer ❤️
Köpte dessa fina på julmarknaden igår .

Lördag

Lördagen bestod av besiktning av bilen, loppis med loppisfynd och julmarknad på Vallby handelsträdgård, var även till Libby gård. En bra lördag 😀
Bästa loppisfyndet..

Vallby gårds mysiga julmarknad..

Mysig ljuslykta från Libby gård..

Middagen tillagades av Wilmer som gillar vara med vid matlagningen, hjälpt till hela veckan..

Det var lördagen 😀

I korridoren

... på wilmers skola 😀
Wilmers träd ❤️

Fina konstverk ❤️

Fina

Dessa fina har Carolina Gynning kommit med, finns på Cervera. Vill ha! Me like!

Fönster

I fredags kom fönster o fönsterdörrar, kommer att bli så fint. Älskling är duktig o monterar 😊



#öfvre

Tjejfest









Afterwork med jobbet, Tiohundrafest 😀

Tack

Titta vad fin jag blev i mitt nya armband som jag fick av Darling igår ❤️
#edblads

Vaktelägg

Om ni inte har provat vaktelägg så gör det. De är så goda, lite nötiga i smaken, med ett örtsalt till... o gärna ett glas champagne😀
.. o de är ju så små o söta..

Fars dag



Ikväll var vi bjudna på mat hos pappa o mamma, åt god lasagne o smarrig tårta, gott. Tack så mycket o mysigt att alla var samlade ❤️

Stad i ljus

Jobbat kväll o så här såg det ut i min fina stad när jag slutade ...





Fin november

Härlig novembermorgon på väg till jobbet 😊


Nytt

Äntligen nytt golv i vardagsrummet, fräsch känsla, enhetligt och så skönt att gå på, nu uppdrag att hitta ny matta 😀