Helg

(null)

Njut av helgen, den går fort !

Vintersöndag

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Syrran kom o vi gick på en härlig promenad. När vi kom tbx så grillade vi korv, det var riktigt mysigt och wilmer var med o grillade oxå. Sen tog jag en sparktur, perfekt sparkföre.
Kokade te innan korvlunchen och fick hett vatten över handen och har ont nu. Jag spolade som man ska o nu har jag en avklippt fuktad strumpa på handryggen... ska se till att det inte blir några blåsor. Stackars mig! 
Mysig dag ❣️

Distansundervisning

Då gäller det Wilmers skola men det är som det är... längtar tills detta är över 🙏
(null)

Trettondagen

(null)

(null)

Började dagen med prommis runt Lommaren o Vigelsjö med syrran. Efter åt vi lunch, delade på en pizza. 
Sedan tog vi bilen till Rusta där jag köpte en låda till julkulorna som åkte ner idag. 
Köpte lite tulpaner oxå (fake) , får duga som varvning med riktiga! 
En fika hos mamma o pappa hanns det också med! 
Jobb imorrn. 

(null)
(null)

Boktipset

Ljudboksserie just nu av Jonas Moström.. 

(null)

Denna serie om psykiatern Nathalie Svensson som är expert på psykopater. 
Lyssnar just nu på 6:e boken i serien. 
Alla böcker har uppläsare Marie Richardson.
Sååå bra. 

1. Himlen är alltid högre
2. Dominodöden
3. Midnattsflickor
4. Trogen intill döden
5. Skuggorna ruva 
6. Skytten
7. Kameleonten 

Fin dag på Riddersholm

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vilken härlig dag idag ❄️
Följde med mamma, pappa o syrran på utflykt idag, så fint med växlande väder !

JVM match

... just nu mellan Sverige - Finland där Sverige just nu leder med 2-1. Hoppas på vinst 💙💛

(null)

Uppdatering :
Finland vann med 3-2 med bara 24 sekunder kvar av matchen. Grattis Finland 🇫🇮 Detta var kvartsfinalen, Finland vidare till semi !
Sverige ute ur turneringen.


Fixardag

(null)

Hej 2 Januari !
Idag har jag varit hemma hela dagen. Sov rätt länge och när jag väl stigit upp blev det dusch och så gjorde jag scones till frukost.
Sen började jag städa, plocka, tvätta och började plocka bort juliga saker och lite ljusstakar o stjärnor. Sprungit fram o tillbaka till förrådet med grejer. 
Nu har vi granen kvar, den kom ju upp på julafton, därför får den stå lite längre, annars hade den redan åkt ut. Jag har 3 stjärnor kvar o det är i köket, vardagsrummet och vårt sovrum, resten är borta. Känns skönt. Känns nytt år !
Känns skönt att vakna imorrn och det är städat. Imorrn vill jag vara ute lite, gå prommis, plocka in ved o kasta lite gran- och tallris.
Hej då och god natt ! 

11 år

Kalas för bloggen som blir 11 år idag ❤️ Grattis! 

(null)


2021


Happy New year! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)