Details

Namnfest

Lycka till i livet söta Linus 💙

Tillbakablick Puttgarden

När vi bodde på camping i Maribo passade vi på att ta färjan från Rödbyhavn till Puttgarden och besökte där Bordershop.
Så vi var även i Tyskland då !

Tillbakablick Maribo

Från Lökken åkte vi 48 mil till Maribo, Lolland där vi stannade på deras camping i 2 dygn, skönt att landa lite längre en stund. Cykeltur igen i fina omgivningar o liten stad där vi hamnade på en cool restaurang ❣️
Dagen efter åkte vi till Rödbyhavn för att ta färjan till Puttgarden i Tyskland o handla lite på Bordershopen !

Tillbakablick i Lökken

Efter Skagen åkte vi cirka 8 mil och hamnade i Lökken där vi checkade in en natt på en camping precis vid havet med den längsta sandstranden. Underbart att sitta och se havet och stranden där det åktes bil, ingen strid ström utan någon då o då.
Sen tog vi cyklarna o hojjade in till den mysiga lila stan ❣️

Tack Lökken 💙

Tillbakablickar

Tänkte jag skulle, när jag får tid, lägga ut bilder från semestern vid specifika ställen. Börjar i Skagen, dit vi åkte 8 juli !

Skagen, där Kattegatt o Skagerack möts från varsit håll, otroligt fenomen. Åk dit om ni inte varit där. Gullig liten stad med många restauranger men det tog ett tag innan vi hittade räkor o skagenröra men väl i hamnen vid alla båtar låg räkkrogarna. Blev räkor med aioli ❣️
Där bodde vi på Grenens camping en natt.

(null)

Partyt

Tack alla fina vänner, det är ni som gör festen ❣️

Soffhäng

Äntligen soffhäng. Bryter nyttomönstret med ostbågar o coca cola efter en hektisk o rolig sommar o sommarfest, som vi slitit 👀

(null)

Förberedelser

... för den årliga sommarfesten, titta såå mysigt det blir.... men det ska bli regn enligt prognosen... nu håller vi tummar 🙃

LS

I lördags var vi o kollade när LS spelade på Vikingalunden 🤩 en mysig gammal hederlig folkpark på Väddö. Trevlig o rolig kväll 🤩