Äntligen

(null)

Vi har haft så fin o varm sommar men så skönt att det äntligen kom lite regn, är så torrt ute. 
Välbehövligt . 

Pioner

(null)

(null)

(null)
🩷
Underbara blomster ! 

1 månad

Farmors lilla goding 1 månad idag 🩷

(null)


Babyshower

Idag var jag bjuden till Felicias Babyshower av tjejerna 🩵

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Lycka till Felicia med lillkillen 🩵 
Tack för att jag fick vara med er idag ❤️

Spontanbesök

Första gången Alma är hemma hos farmor ❤️
(null)

Så mysigt att bara få träffas en stund, sötaste tjejen i världen.❤️ sov så gott i farmors famn ❤️


En kväll i juni

Ikväll blev det en spontanare till Furusund o bästis. Gick till Nordkap med Jacob och drack te och åt sockerkaka som jag hade bakat. 
Vilken underbart skön kväll med värme, sol o klippor.

(null)
(null)
(null)

(null)
🩵

Alma 2 veckor

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Underbar liten stund hos Alma o familjen ❤️ Hon är ljuvlig ❤️

Nationaldagen 🇸🇪

Min dag i bilder 

(null)

(null)

(null)
(null)
(null)

(null)

Unna dig dag ❤️
Lyxade till det med räkmacka på Flygis till frulle, sedan fika hemma, mellis hemma och avslut med kinamat när Filippa kom med middag. En lyx dag 🇸🇪

Ledig dag

Ledig klämdag för mig. Åkte med mamma, pappa o Sussie när de skulle kika på lilla Alma för första gången ❤️
Fikade god rabarberpaj som Sussie  hade med sig! 
Alma sov mest men sedan blev det foto tajm ❤️
(null)
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)
(null)

❤️❤️❤️❤️