Tänder ett ljus

(null)

för Harald, min mosters man ❤️
Sov i ro, minns måna fina o roliga stunder med dig och minns från film hur rädd jag var för jultomten som var du när jag var liten ❤️

Saknad ! 

1940-09-02  -   2024-02-09

Fjälltid lördag

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Sångbäcksfallet! Mysig utflykt för Filippa o mig ! 

(null) 
(null)

Dags för afterski på Pläjset ! 
(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
(null)

Hemåt igen för stugmys ! 
(null)

(null)
(null)
(null)

Pre-Dinner 
(null)

(null)

(null)

(null)

Middag på Passet ! 
(null)
(null)

(null)

(null)

Go’mat ! 
Hemåt mot stugan för lite avslut på dagen och sedan upp för frulle, städning, packning o hemgång ❄️
Underbar weekend ❤️


Fjälltid fredag

(null)
(null)
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)
(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
(null)

(null)
Afterski på Högfjällshotellet avklarad, mot stugan igen!

(null)
(null)

(null)
(null)
Tacofredag ! 

(null)

Kvällen avslutades med bastu o sedan filmen Snowroller ! 

Besök

(null)

Alma kom förbi för byte av en bajsblöja när de åkte förbi ❤️

Bryssel

(null)

Sverigeflaggan hissad 🇸🇪 

Tjejträff

..i lördags ❤️

(null)
(null)
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
(null)

Förbubbel hos Filippa sedan mat på Dolce bar 🥰 mysig kväll ! 

Gomat

… o lite vin ❤️

(null)
(null)
(null)

(null)

Trevlig kväll på Vinbaren !

Nato idag

(null)

Historisk dag idag då vi blev medlemmar i Nato, 32:a meldlemmen 🇸🇪

Vasaloppet 2024

(null)

(null)

(null)

Här kollas det Vasaloppet en gråtrist söndag. 
Skönt att vila i fåtöljen då jag har nackspärr o min impingement i armen/axeln, känns som en söndag inomhus 🤍

Alma på besök

Alma kom på besök till Rosättra för första gången, vi käkade lunch o jag fick gosa o leka med lilltjejen ❤️ Ser fram emot när Alma kommer o hälsar på farmor och vi får ha skoj här ! 

(null)
Jag liftade med familjen till Rosättra o hon sov så gott i bilen.
(null)
Man tager vad man haver att leka med. 
(null)
Familjen spanar in grunden. 
(null)
Här ska vi leka framöver ❤️