Trattisar

I fredags åkte vi till Siggefora camping o sov en natt, sen mot Mickes syrra i Järlåsa. Där gick vi ut i svampskogen 😀 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Massor av trattisar som vi rensade idag 😀 
Nu ska den hem o förvällas !
(null)
Rensade o delade . . 








Weekend

Blev ingen weekend till Bulgarien så jag hade mina semesterdagar kvar o då åkte vi med husvagnen istället och målet blev Grisslehamn, inte illa det heller, så underbart där ❤️

(null) (null)
(null)
(null)
(null)
(null)

(null)
(null)
(null)
(null)

(null)

L o v e l y ❤️

Underbara Dalarna

Förra året släpptes biljetter till Dalhalla med artisterna The Hives, Mando Diao och The Sounds. Vi skulle köpa biljetter men det var lönlöst då det blev fullbokat på en gång, aja var väl inte meningen då. Våra kompisar fick såklart tag i biljetter vilket var kul för dem såklart.
I onsdags såg jag på Facebook att min gamla jobbkompis skänkte bort biljetter, först till kvarn o det var jag 😀
Ett Mail o biljetterna var våra 😀
Jag jobbade halvdag i fredags o Micke hämtade mig vid jobbet o vi drog upp till Rättvik o checkade in på campingen. Den härliga helgen började, här i bilder ❤️

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)                 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Tre härliga spelningar på Dalhalla ❤️ vilket ställe, magiskt ❣️
(null)

Nu hemåt i våra Hives-tröjor 🥰
(null)

T A C K ❤️