Uppdatering

Oj vad dålig jag varit på att uppdatera här 🙄.

Här lite uppdatering. Vi har tapetserat vardagsrummet o lilla toan på öfvre våningen är klar. Hade mina sekreterar jobbkompisar hemma för AW förra fredagen med badtunna, gomiddag o uppassade av vår butler 😀
Veckan har gått fort o vi var med jobbet på fest igår, Tiohundra bjöd på 3-rätters med underhållning 😀 en härlig kväll som gör att vi är lite sega idag 😀
Nu äntligen fredag o nu vill jag komma hem o sätta mig i badtunnan o koppla av 😊

Nytt

Nytt i closeten 😍 från Love Forever 😊

Morrn

Sovmorgon idag, jobbar kväll 😊 Nu frulle, kanske på trappen, underbar vårsol ute 😀 Ha en fin dag ❤️

Love Forever

Tjejdag igår med lunch hos mig och mingel o shopping hos Love Forever, dessa snygga kläder 😍 hade supermysigt där och så mycket fint, blev en påse med hem med fina plagg 😀

Fredag

Äntligen fredag 😀 sitter o väntar att W kört klart sin fotboll. Slutade tidigare idag för att gå på utvecklingssamtal med W. Efter det åkte vi till brorsan T o fikade, sen släppa av W vid fotbollen o jag åkte o handlade o sen på besök till Dotter F❤️ Mys att träffa barnen samma dag 😀

Tjejmys

Idag bestämde Filippa o jag att vi skulle käka tillsammans hos henne o att jag sover kvar där, så nu är det dags att sova 😊😴

Avsminkad o ful men med lite Snap-filter så blir man snyggare😀 God natt !

Vår

Nu är det väl ändå vår när det är 1 mars 😀