Jobbjulgran

Nu har vi pyntat julgranen på jobbet; jag, Marcus o Oskar pyntade den
o grabbarna i brädgården gjorde julgransfoten o Lena har slagit in paket.

Vi ska ha paketutdelning till byggarna varje dag i form av lottdragning.
Så det ska fyllas med paket under granen.

Här är den:




I morgon är lucka 1, ni har väl köpt julkalender nu?

Go´kväll!

Tips

Denna modell av adventsljusstake såg jag att tjejerna på bloggen lantliv och loppis hade gjort. De gör så mycket fint, det gäller att ha idéer.

 


"Till att börja med så tog jag fyra likadana konservburkar, tog bort etiketterna och diskade burkarna..
Sen tog jag och klädde burkarna med notpapper, har för tillfälle snöat in på notpapper =)
Efter det tog jag lite oasis och stoppade i botten för att få lite höjd på ljuset, sen fyllde jag på med sand.
I med ljuset och ner med lite mossa runtom, Klart!!"

Välkommen

Välkommen hem till oss !



Ny dörrmatta från granngården. Våran vakthund...

Julgalamingelbilder

Igår var vi på julgala med jobbet. Det var en trevlig kväll med god mat och gott att dricka,
blev ett antal drinkar... mycket dans till bra musik och ett gott skratt till Lennie Norman.
En lyckad kväll som för min del varade från kl 18 till 02 (o lite förfest), det blev många kul timmar !


















                                                                                  Avslutar kvällen med skumtomtar, skumt :)

Tack alla för en trevlig kväll :D

Julskyltning

Var ner en stund på julskyltningen, det var lugnt på stan, kanske mer folk nu när det blivit mörkare.
Tog en promenad ner och gjorde sällskap med Ida och så mötte vi upp syrran på stan.
Mycket fint finns det i affärerna. Vi tog en fika på Tösses och nu är vi hemma igen, har just druckit
glögg o ätit lussebulle. Skönt att komma in i värmen igen. Det är -8,9 grader ute, det känns!








Snart kommer nytt inlägg från gårkvällen,
See you :)

1:a advent



Nu är första ljuset tänt !
Idag blir det julskyltning på stan, det är julstämning nu
när det snöar ute, mysigt !

Ha en bra första advent med glögg, pepparkaka o lussebulle !

Svart

Vi kör på svart ikväll, all-over...

Xidern öppnad, dags att välja kläder, klänning eller byxor :question:

Star



Idag fick jag en adventsstjärna :)

Våra grannar vid jobbet, en möbeloutlet, ringde idag innan de öppnade
och de hade kört fast med bilen, de undrade om jag kunde gå o sätta
en lapp på deras dörr att de blev lite sena, pga trafiksnökaos...
Innan jag gick hem så kom han ner med stjärnan och den gör sig så
fin i vårt vardagsrumfönster.
Mysigt med alla stjärnor i fönstren, har några kvar, köket, Theos rum
och Filippas rum och ljusslingan på balkongen, sen kan vi fira in advent
i Viklunds casa.

Ha det gott!

Halsband...



... fick Tomas i 40 års present av oss.
Det står mitt och barnens namn på
den 4-sidiga staven. Det är jättefint!

Julgala

På lördag ska jag på julgala med jobbet. Det är på OKÅ och börjar 18 och slutar 02.
Under kvällen bjuds det på klassiskt svenskt julbord, glöggmingel, stand-up med
Lennie Norman, Nostalgishow med bla Lili o Susie, styrdans till Micke Ahlgrens, DJ,
gästartistuppträdande.
Det blir nog skoj, de bytte plats från Sportcentrum till OKÅ o det tror jag är bättre.



www.julgalan-norrtelje.se

Förberedelser

Nu börjar förberedelserna inför jul...  På söndag har vi första advent, vad fort det går,
om en månad är julafton över... men det ser ut som jul ute nu, vad det har snöat idag.
Det som är positivt är att det blir mycket ljusare ute... o ljus behöver vi dessa månader.
Nu är det -6,2 grader ute.

Så här långt har jag kommit med mina förberedelser:


De fyra ljusen klara...


Datan julpimpad med kula...


Julkorten ska skickas...


å nu bliré glögg... mmm...

Mysiga hälsningar från mig ♥

Snöstorm o ToyStory

Vilket ruggväder vi har. Råkallt, blåser, snöar, inget drömväder. Det är skönt att vara inne med
tända ljus och softa i soffan.
Vi har just kollat på ToyStory 3 med Wilmer, den var bra, jag har alltid gillat ToyStory, den första
kom 1995 när Theo var 1 år. Den är filmhistoriens första helt datoranimerade långfilm.
ToyStory 2 kom 1999 och trean kom nu i år, 2010.



Nu fortsätter kvällen med plocka ur resväskan från helgen, duscha,
soffan, sen sängen, är så trött, längtar till helgen då jag får sooova!

Ha en mysig kväll, på återseende :tired:

Bilder

Copenhagen 19-21/11 2010






Ett regnigt Köpenhamn välkomnade oss...


Värmde gott...


Min bröllopdagspresent                                             Fin...


Regn på Ströget                                                        Inne på Illum


Juldekorerat Nyhavn


Jag vid Amalienborg (slottet)


Mött upp gänget för att äta lunch i Nyhavn...             ... födelsedagsbarnen...


Mätta o belåtna...                                                       Tomas väljer starköl på Lidl...


Middag på en Italiensk krog, Fiat                                  Nyttig pizza...







Det var en morgonprommis i Fredriksberg slottspark


1 liter Tuborg                                                            Redo för en lördagsdag








Tomas o min kväll på Tivoli, ska upplevas live...


Redo för en kväll...                                                ... 3-rätters på wagamama...


 
... fortsättning på Rosie Mcgee                                   


De nyförlovade ♥









Det var slutet på vår trevliga Köpenhamnsresa :)
En mysig stad att rekomendera, dit åker jag igen!

På återseende.





 

 

Jay



Såå bra :thumbup:

Hemma igen...

... från Köpenhamn. Vi har haft en jättebra weekend med gott sällskap och god mat.
Fredagen bjöd på regn hela dagen, men lördag och idag, söndag, har varit bra, men
kallt... 
 
Borta bra, hemma bäst!



Fler foton kommer när jag är piggare.
På återseende
God natt!

Bröllopsdag

Idag har vi bröllopsdag. Vi gifte oss 19 november 2005, så i år är det 5-årig, som kallas TRÄbröllop.
Vi gifte oss i smyg och hade med barnen och som vittnen var min Sussie o Jonas. Sen hade vi fest
hemma, de trodde de bara skulle fira Tomas på hans 35-års dag. Alla blev paff :)

Som sagt så åker vi till Köpenhamn o firar bröllopsdag ♥ Tomas 40-årsdag!



40 år

STORT grattis till Tomas o Jonas som idag fyller 40 år! Hurra, hurra...


Tomas, sju timmar äldre än Jonas

Så här såg det ut en gång i tiden, så söta:


Stolt storasyster Carola med tvillingarna




Tomas






Det ser ut som det är Wilmer (t.v) som sitter bevid Jonas


Harry, Thord o Tomas


Fina killar


Skolväntan



40 års dagarna firas tillsammans i Köpenhamn !
Ha en trevlig helg !



Sjukstuga

Status: fortfarande sjuk... hostar
Åtgärd: dricka te, hostmedicin, VILA

Theo är oxå sjuk, då han har ont i halsen o känner sig febrig, det är många som är
sjuka nu.

Mamma, pappa, syrran o mormor kommer o grattar Tomas ikväll, jag o barnen ska
oxå ge presenter idag, eftersom vi åker tidigt i morgon bitti. Filippa o Wilmer sover
hos mamma inatt..

Nu ska jag lägga mig i soffan, ha en bra dag, lyllos alla som är friska.

Kissie

Har någon läst Kissies blogg? Jag läser den inte, men jag satt o googlade bloggar och då kom
hennes upp, här är ett inlägg hon gjorde nyligen som jag kopierade hit...
Vad säger man? läs själva...
... o vilka kommentarer hon fick av läsarna...

Hennes egna ord om Norrtälje:

Och vet ni vad man hittar här? ENDAST WHITETRASH!
 

Haha inte för att våra sån men shit, “C” var jättehungrig igår på väg till landet så vi tänkte att vi skulle stanna vid första matställe bara.. Och då såg vi “Daisys”.. Typ någon hammurgarbar..? Iaf, vi brjade skratta för att alla började titta på oss, kanske inte så konstigt näör båda är fett bruna och fixade medans folket där.. Herregud, ni skulle sätt! INGEN brydde sig om vad dom hade på sig, o håret var ofixat osv. Och det är synd att se..
Varför vill man strunta i hur man ser ut..? Varför ska det sluta spela någon roll? Eller är det så i Norrtälje, är det bara runt “Stureplan” ,man bryr sig..?

 

 

 

         

 

 

Detta åt vi btw.. UEK! Haha “C” fick ju i sig allt men jag orkade inte.. Dessutom kollade hon i köket på mig jättemycket så visste inte om hon spottade i min mat eller ej.. Haha lika bra!  
 

 

 

 Fräsht..



Intresseklubben antecknar

Idag kom tidningen Ulla på posten, det är alltså Ullaredstidningen.

Här var en notis:


Det var ju rekordlördagen vi var där.
Hela oktobers försäljning slutade på 580 miljoner kr,
det var 80 miljoner mer än förra året...

Intresseklubben antecknar :)

Helgregn :(

Fredag 19. november

 

 VarselNedbørTemp.Vind
 neste 6 timerpå klokkeslettet
kl 0 Regn 1,1 – 2,1 mm Laber bris Laber bris, 7 m/s fra øst-nordøst 7 m/s
kl 6 Kraftig regn 6 – 9 mm Laber bris Laber bris, 7 m/s fra nordøst 7 m/s
kl 12 Kraftig regn 5 – 7 mm Laber bris Laber bris, 7 m/s fra nordøst 7 m/s
kl 19 Regn 3,5 mm Lett bris Lett bris, 5 m/s fra nordøst 5 m/s

Lørdag 20. november

 

 VarselNedbørTemp.Vind
 neste 6 timerpå klokkeslettet
kl 1 Regn 3,1 mm Lett bris Lett bris, 5 m/s fra nordøst 5 m/s
kl 7 Regn 1,9 mm Lett bris Lett bris, 4 m/s fra nordøst 4 m/s
kl 13 Regn 0,5 mm Lett bris Lett bris, 4 m/s fra nordøst 4 m/s
kl 19 Skyet 0,1 mm Svak vind Svak vind, 3 m/s fra nordøst 3 m/s

Søndag 21. november

 

 VarselNedbørTemp.Vind
 neste 6 timerpå klokkeslettet
kl 1 Skyet 0 mm Svak vind Svak vind, 3 m/s fra nord-nordøst 3 m/s
kl 7 Regn 0,5 mm Svak vind Svak vind, 2 m/s fra øst-nordøst 2 m/s
kl 13 Regn 0,5 mm Laber bris Laber bris, 6 m/s fra øst 6 m/s
kl 19 Skyet 0,3 mm Laber bris Laber bris, 7 m/s fra øst-nordøst 7 m/s


Det blir till att besöka pubar i Köpenhamn :)

Tivoli

På fredag fyller Tomas 40 !
Då ska vi ska åka till Köpenhamn, vi flyger tidigt på fredag morgon och det ska bli så kul,
bara jag mår bättre då, kurera-kurera... vi har även vår bröllopsdag på fredag, 5 år...

På lördagen startar Tivolis julmarknad, den ska vi gå på, hoppas bara på härligt väder,
så det inte blir regn, då blir det ingen julstämning... annars har vi inga planer, bara strosa
runt; Ströget, Nyhavn, Amalienborg, Havsfrun...
Vi flyger hem på söndag igen.



Nu ska jag krypa ner i sängen, känner att jag behöver sova, då jag hostar mig igenom
nätterna :P

På återseende!

Just nu

Lyssnar på den här just nu, lovely

Inventering

Här har det inventerats på jobbet idag, jag är sjuk, men var där ändå och jobbade.
Jag har såååååå ont i munnen och halsen, hostar mig igenom dag som natt, men
värst på natten såklart!
Nu går ögonen nästan i kors, så nu bliré te och SATC... Jag måste krya på mig till helgen...

Våra vänners liv

Förra året när Theo gick i nian, åkte klassen in en kall dag till Stockholm, för att vara statister i en
svt-produktion...
... o ikväll var det dags. Serien Våra vänners liv, i scenerna mot slutet, så var en av huvudpersonerna
en domare på en fotbollsmatch mellan vuxna och barn, då var hela klassen med på läktaren och man
ser tydligt att de är dem om man kollar ordentligt, o pausar på svt play. Kul grej!

O även i femmans produktion Böda Camping, så såg man kusinvitamins man Ove och sonen Danne,
kul-kul, :) ... o på samma dag :)



God natt.

Host, host...........

Det har min natt bestått av, så jobbigt... te är det enda som mildrar. Febrig är jag oxå, fick ringa
till jobbet i morse och sa att jag kommer senare idag, vi har ju start av vår inventering ikväll, så
jag måste dit, dålig tajming, men det har varit skönt o tagit det lugnt nu på morgonen.
Ska försöka ta mig in i duschen, så blir jag lite piggare kanske, men det känns i hela kroppen, fy :(
Det blir en kopp till med te först, grönt med ingefära/citron, bästa te som finns.



Hostan måste bort o det är fort... ska på weekendresa på fredag och då vill jag vara helt
återställd... måste...

Over and out!

Ny header

It´s all about me, myself and I ;)

Fars dag

Idag är det fars dag! Här är min far♥, vi kommer idag och äter tårta!


Alanya 2010

Så mycket bättre

Snart är det dags för program nr 4 i serien så mycket bättre.




En kul programidé där artisterna har varsinn dag och då ska de övriga göra om och framföra deras låtar.
Vad duktiga de är, det blir så mycket bättre...

Så mycket bättre med Ted Gärdestad:

Har du brottats med svåra plågor
Har du märkt att ja' har rätt
Du hade fel och blev eld och lågor
För att svaret va' så lätt

Men det blir bättre om vi e' tillsammans
Så mycket bättre för oss allesammans
Så mycket bättre, för o o o ooh oss

De' e' enkelt att vara kritisk
Och slå ner på det som finns
Men ibland kan man vara nitisk
Även om man e' klädd i jeans

Men det blir bättre om vi e' tillsammans
Så mycket bättre för oss allesammans
Så mycket bättre, för o o o ooh oss

Har du brottats med svåra plågor
Har du märkt att ja' har rätt
Du hade fel och blev eld och lågor
För att svaret va' så lätt

Men det blir bättre om vi e' tillsammans
Så mycket bättre för oss allesammans
Så mycket bättre, för o o o ooh oss

God morgon Lördag

Tristväder idag... jobba idag... känner mig bläää, ont i halsen, blåsa i munnen... ingen topp dag alltså.

Jag längtar till en strand...




Hoppas ni alla får en bättre dag än min ♥

Ska jag eller ska jag inte...


... klockan är 21:30...                                                   ... men så god...



...mmmm, som bomull i magen...

Med en cocosboll i magen är det dags att sova, fredag väntar i morgon, men jag har jobb
på lördag oxå, så för mig är det 13 arbetstimmar tills lite ledigt...
Ha en skön fredag alla vänner, see you!

Klappar

Det här har jag pysslat med ikväll:



Har ni börjat än?

Duktig son

Idag har jag varit ledig! skönt...
När vi var klara för morgonen med allt morgonbestyr, så åkte vi till Granngården, där
jag sett en overall till wilmer, vi köpte den och ett par vinterstövlar. Det är smidigt med
overall på vintern, just när de är på dagis o kan lätt komma i o ur. Han var nöjd.
Hade tänkt köpa på Ullared, men de overallerna  var så smala i modellen, inte bra...

Sen köpte vi med oss sallad och drog till Bästis som är sjukskriven. Mysigt att träffas en
stund innan vi körde till Marina läroverket, där vi skulle ha samtal med Theos lärare.
Theo fick beröm och fick sätta sina mål och han är en duktig elev, kul att höra!
Han tycker det är så kul i skolan att han längtar att få åka dit. Det känns jättekul.

Nu är vi hemma igen och har just ätit mat och jag slängde i mig en cocosboll (ländias) just
och den satt som en smäck...
... men när maten sjunkit ner är det träning med bollen som gäller, heja-heja-heja...




Stocksunds hamn

Hej mitt vinterland

Idag kom den... snön... okej, den kan få vara kvar till jul, januari o februari, sen bort, så vi får en lång skön vår...

Och inte kan man göra nåt åt det, möjligtvis flytta utomlands, men på något sätt så är man ju van med detta...

Idag är det rejält snökaos, trafiknyheterna varnar hela tiden och det gäller mycket vår stad o omnejd... -0,2 grader.

Nu känns det fint att sitta inne och tända upp med ljus, tände några på balkongen oxå!


Dags att ta in mina små fåglar, så de inte fryser sönder...

Ta hand om er i stormen ♥

Theodore

Grattis Theodore♥ på din namnsdag idag 9 november! Ha en bra dag, jag älskar dig♥



Teodor eller Theodor (eng. Theodore) är ett mansnamn med grekiskt ursprung. Bildat av theos - "gud" och doron - "gåva". Det äldsta belägget i Sverige är från 1428 (Theodorus).


Namnet var mycket vanligt i början av 1900-talet, och är nu 100 år senare åter på väg upp i frekvens. Bland de yngsta är det ett av de 75 vanligaste namnen. Stavningen utan h var tidigare den vanligaste, men numera förekommer den andra stavningen nästan lika ofta. Den 31 december 2008 fanns det totalt 9 893 personer i Sverige med namnet Teodor eller Theodor, varav 3 510 med det som tilltalsnamn. År 2003 fick 458 pojkar något av namnen, varav 257 fick det som tilltalsnamn.


Namnsdagen Theodor är en hyllning till den romerske martyren Theororus från Mindre Asien som 303 brände ned ett hedniskt tempel och som straff brändes på bål.


Personer med namnet Teodor eller Theodor
 

Varför gråter inte Emma?

Min tredje bok jag köper nu på kort tid. De andra har jag inte slagit upp än, utan jag ska börja med den här.
Mycket gripande kan jag tänka mig...



God morgon måndag

God morgon måndag. Ny vecka. -7,5 grader ute, brrrr...

Ha en bra dag! See you!


Gosjacka

Här är min nya vinterjacka som jag köpte i Ullared, så gosig o skön...



Härligt väder idag btw...





2.9 grader idag.

Ha en fortsatt bra en...

Grattis Stefan ♫

Idag grattar vi Stefan Jonsson som fyller 40 år !!!
Min o Tomas vän och hans gamla barndomsvän som
följts åt genom åren, hans Bästis helt enkelt !

Massor av ljus

Igår kväll var vi till kyrkogården och tände ljus för Tomas farmor, farfar, morfar, min morfar och kaninen Flingan.
Det är en fin tradition vi har varje år på alla helgona. Wilmer blev rörd att gå där och sa att han var nöjd att vi
gick dit... så gulligt. Man tänker en tanke på dem som inte finns hos oss.





tänd ett ljus o låt det brinna...

Gustav Adolf

Idag är det Gustav Afolfdagen, 6 november. Då ska det ätas bakelse.

Gustav Adolfsbakelse är en särskild bakelse till minnet av Gustav II Adolfs dödsdag den 6 november 1632. Bakelsen skapades 1909 av konditorn Carl Bräutigam på konditoriet Bräutigams på hörnet Östra Hamngatan/Kungsgatan i Göteborg i Sverige.

Bakelsen känns igen på en silhuett av Gustav II Adolf som pryder den. Bakelsens innehåll kan variera vilket även silhuetten, som ofta är gjord i marsipan eller choklad, kan göra. Ursprungsformen tillverkades i gips och kisel och föreställde en byst av Gustav II Adolf. Originalhuvudet skall vara i rosa marsipan. Originalbakelserna hade smak av choklad och citron, de tillverkades av smörkräm mellan sockerkaksbottnar och var helt doppade i glasyr.

Nytt te

Detta nya te köpte jag på ICA ullared, de har grejer de... har inte sett det här hemma än...
men det kommer väl. GOTT.

Fredagsmiddag



När jag kom hem hade Tomas gjort hemlagad pizzad, mumsigt god...
det var bara vi som åt och då blev det middag i soffan framför SATC.
Nu blev jag serverad en god drink, så nu fortsätter filmkvällen en stund
innan det är dags för idol.

Trevlig TV kväll alla ni därute!

Uppmärksamhet!

Så här ska det se ut när man är ute på kvällen, jag uppmanar alla :bigeyes:
att använda reflex! 



Obs, Ellie har inte reflexer på ögonen...

Trötter

Är så trötter idag, mycket beror nog på vädret och sen sviterna efter Ullaredshelgen...
Men på lördag ska jag sova o inte göra mycket på fm, eftermiddagen kan bjuda på
kalas och en sväng o tända ljus på kyrkogården, då tänder jag ett för min morfar...

I morrn består jobbdagen av att vi är fyra stycken från jobbet som ska åka till Uppsala
o utbilda oss lite när det gäller "private label".

Nu väntar sängen. God natt o sov gott zzZZZzzzzZZZzzzZZZZZzzzzzzzzZZZ

On the right track again



Jag har tränat med bollen ikväll :) tog mig tid...
Nu får detta stå i vardagsrummet o påminna mig att
träna iaf minst varannan kväll och så ska jag ta tag i
mina prommisar, men inte ikväll, det regnar :(

Strax sängen och jobb som väntar i morrn.
See you, sov gott!

Sköndag

Idag har jag haft en skön dag...

... skulle varit med min bästis, men det blev ändrade planer, så jag var med min familj :)

Jag, Tomas, Wilmer o Filippa gick ner på stan, där vi matade änder, fikade på Tösses, gick i några
affärer. Sen prom från stan och hemåt. Vi pysslade lite i garderob o klädkammare med jackor och
skor. Så nu är det sånt som vi använder som hänger på rätt ställe. Men fortsättning följer i klädkammaren
då den inte är färdig på långa vägar... :P

Sen åkte vi hela familjen och åt middag på kina. Kul att alla var samlade.... o nu sitter jag här!

















Go´kväll o sov gott!

Tjejweekend

Vår resa till Ullared startade tidigt på fredag morgon. Vi gjorde ett lunchstopp på MAX i Jönköping och
var framme i Ullared på eftermiddagen. Då åkte vi o parkerade, det var så mycket bilar, men vi hittade
en parkering och så gjorde vi vårat första besök i varuhuset... det var såååå mycket folk, helt galet.
Det gick snabbt att fylla våra korgar och vagnar med allt möjligt och sen var det till att betala i kassan,
jag tror vi stod ca 1,5 timme i kassakö!! då blev vi stressade, för vi skulle checka in i stugan och så hade
vi badtunnan bokat 19:30 som vi inte fick komma försent till, så vi fick tag i hämtmat och kastade i oss,
men vi hann till tunnan och där öppnade vi upp en skumpa som vi delade på. Vi var så uppe i varv att
vi inte kunde koppla av i tunnan, Anna o jag gick upp lite tidigare och gjorde oss klara för kvällen.

Sen var det upp tidigt på lördagen, då vi fått info om att vi skulle vara där ca halv sju, för det skulle bla
komma 46 buss-laster, men det var 80 buss-laster som kom!! och vi, och alla andra människor från hela
sverige. Under lördagen så sålde varuhuset för 25 MILJONER, som vi bidrog till... Långa köer även på
lördagen, säkert 2 timmar!! hem till stugan och gjorde iordning oss och åt goda pajer som jag hade med
mig, drack cosmopolitan och vitt vin.
Vi spelade paketleken och visade upp våra fynd och fotade oss lite ;)

Det blev tidigt i säng för att gå upp i tid på söndagen och göra oss klara, frulle, städa ur stugan o checka
ut och stå i världens kö för att komma in o shoppa ännu mer... nu har vi fått känna på verkligheten att
köa som de gör på tv, det är helt galet...

När vi handlat klart på söndagen, åt vi lunch och vi åkte hemåt vid 12-tiden. Resan både dit och hem har
gått som en dans, bra musik och gott sällskap. Tack mina vänner för en kul roadtrip!





tidig lördagmorgon 6:45, kö ringlar lååång                         3 glada shoppare
















Snälla OLA-CONNY




Det var vår resa i bilder! We´ll be back, you bet! det får bära eller brista :D

Så här stod det på Ullareds blogg om helgen:

Under den gångna helgen slog vi återigen försäljningsrekord här på Gekås Ullared. Lördagen var ”all time high” och vi sålde för hela 25, 7 miljoner kronor. Förra årets rekord var 22,1 miljoner kronor och denna notering har vi hunnit överträffa inte mindre än åtta gånger i år.

Även försäljningen under fredagen och söndagen landade på rekordhöga siffror. På fredag stannade kassans räkneverk på 25 miljoner kronor efter dagens slut, och under söndagen sålde vi för 17, 6 miljoner kronor.

Bra jobbat alla ni som var här och shoppade under helgen! Nu har höstlovet precis inletts och vi laddar för ännu mer högtryck i varuhuset. Traditionellt är det fredagen som är största försäljningsdagen under lovet, men högt shoppingtryck kan man räkna med under hela veckan. Vi ses vi vimlet!