Bilder

Copenhagen 19-21/11 2010






Ett regnigt Köpenhamn välkomnade oss...


Värmde gott...


Min bröllopdagspresent                                             Fin...


Regn på Ströget                                                        Inne på Illum


Juldekorerat Nyhavn


Jag vid Amalienborg (slottet)


Mött upp gänget för att äta lunch i Nyhavn...             ... födelsedagsbarnen...


Mätta o belåtna...                                                       Tomas väljer starköl på Lidl...


Middag på en Italiensk krog, Fiat                                  Nyttig pizza...







Det var en morgonprommis i Fredriksberg slottspark


1 liter Tuborg                                                            Redo för en lördagsdag








Tomas o min kväll på Tivoli, ska upplevas live...


Redo för en kväll...                                                ... 3-rätters på wagamama...


 
... fortsättning på Rosie Mcgee                                   


De nyförlovade ♥









Det var slutet på vår trevliga Köpenhamnsresa :)
En mysig stad att rekomendera, dit åker jag igen!

På återseende.





 

 

1 Bästis:

skriven

Mysigt ni verkar ha haft det, jag åker gärna med dig igen till Köpenhamn :-)

Kram bästis

Kommentera här: