Jobb o snabbshopping

Hej o hå... idag har det varit en tuff dag på jobbet... vi hade så mycket kunder, o då går tiden verkligen fort. Mamma o pappa kom o lämnade Wilmer på jobbet, vid halv två ca, då Tomas hade åkt o jobbat. Wilmer tycker det är kul på mitt jobb.
När jag slutade så åkte Wilmer o jag ner på stan... vi skulle till leksaksaffären, där blev inköpet en brandbil och såpbubblor...

Lycka!

Mamma var ju oxå tvungen att kolla i affärer, så på H&M blev det en tröja till Tomas och inne på kapp-ahl gjorde jag följande fynd:

Så skön o härlig!
Fina färger till sommaren!

Jag känner mig nöjd! så nu är jag värd en drink, skål alla vänner ;)
1 Janina:

skriven

Snygga fynd!! Älskar verkligen erat kök! Visa mera bilder av erat fina hem!^^

2 tessan:

skriven

Bra idé, ibland har man blogg stillestånd vad man ska skriva om... jag får ta fram kameran... sen har jag min utmaning kvar. :P

Kommentera här: