MIN födelsedag idag

Idag är det MIN födelsedag! ... men jag är sjuk idag :( inget roligt alls... Tomas jobbar dubbelskift idag, barnen är i skolan och wilmer är på dagis, så det är jag o Ellie... nån som håller mig sällskap i alla fall.
Jag är förkyld, jätteont i halsen, feber - orkar ingenting och blir anfådd av minsta lilla... men det är bara dricka te och vila.

Igår blev jag uppvaktad när vi hade gäster och gissa vad jag fick av Tomas o barnen... en ny bärbar DATOR, så fin!
Så nu kan jag ligga i sängen o data när jag inte orkar vara uppe. Men så här hade jag inte tänkt att spendera min
födelsedag... men, men - vad göra? Jag hade bakat en tårta att ta med till jobbet men nu står den helt orörd i kylen,
jag får väl ta mig en bit o känna att det är MIN dag idag och så får jag bjuda Ellie på en bit.




Härligt med en alldeles egen dator! TACK mina kära för den♥

Nu blir det en god kopp nykokt te, senare en tårtbit. Ha en bra dag alla!

Återkommer!

1 Janina:

skriven

Stort grattis på din dag!! Krya på dig!

2 tessan:

skriven

Tack snälla! Ja, måste ju vara på topp på lördag! Vi ses då, kul!

Kommentera här: